2777
2789
عنوان

رابطه سرد

312 بازدید | 21 پست

سلام دوستای عزیز 

خیلی ممنون میشم راهنماییمون کنین 

مشکله برادرمه ک ۱۰ ساله با خانومش ازدواج کرده ی بچه هم دارن وضع مالیشون بد نیست خانومش زن خوبیه ولی برادرم میگه سرده تو زندگی هیچ حسی ب شوهرش نداره حتی از بغل کردن شوهرش فراریه لطفا راهنمایی کنین چرا اینجوریه باید چیکار کنیم 

شرایط جدا شدن هم ندارن 

همون طور ک گفتم عروسم زن خوبیه از نظرم ولی داشم از هیچیش راضی نیست میگه چاقه اینجوریه اونجوریه چیکار کنم چجوری میتونم کمکشون کنم مشکل حل بشه 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

والا خب اینجور ک برادرتون روش همسرش عیب میزاره،خب مشخصه همسرش فراری میشه

امیدوارم اشک بعدی، اشک شوق باشه✈️//به شما می‌گویند در تاریخ آمده که فلان دختر در سن نه سالگی خانه‌ی شوهر رفته پس به زنان ظلم شده. ولی این را نمی‌گویند که در همان تاریخ آمده که فلان پسر در دوازده سالگی به میدان جنگ می‌رفته و سرش را جلوی شمشیر می‌گرفته. اگر دختر نه ساله بچه است برای رابطه‌ی جنسی که هست، پسر دوازده ساله هم بچه است برای میدان جنگ. فلذا فریب این خناسان را نخورید که تاریخ بشر مملو از ظلم به زنان است. ظلمی اگر بوده، ظلم به نوع بشر بوده. مردان هم صدبرابر زنان از این ظلم متضرر می‌شدند.

داشتون میگه چاقه اینجوریه اونجوریه؟

اینا رو به خانومشم میگه؟ مثلا چاقی اینجوری ای اونجوری ای؟

بستگی به رفتار داشتون داره

شاید جوری رفتار کرده که سرد شده

یوقتایی تو زندگی، موقعیت هایی پیش میآد که انسان باید تاوان دعاهای مستجاب شده خودش رو بپــردازه. پس حواست به دعاهات باشه🌱

داداش شما اعتماد بنفس اون خانوم رو گرفته روحیه و انرژی اون خانوم رو گرفته بعد میخواد یه آدم شاد و سرزنده باشه؟؟؟

یه زن زمانی میتونه به طرف مقابل عشق بده که عشق دریافت کنه 


انسانیت.....از دور شاید دید در ماه /چشم خود بستم تا که چشم مستش ننگرم دل فریاد زد دیوانه من میبینمش...عاشق مولانا و حافظ و وحشی بافقی و شاهنامه و سعدی.عاشق اسطوره ها و داستان ها،عاشق تاریخ ایران.عاشق نوشتن و نقاشی کشیدن...عاشق کتاب و پادکست...اگه کتاب قشنگ یا پادکست قشنگ میشناسی بهم معرفی کن...دنیا هنوز قشنگه چون هنوزم آدمای خوب زیادی هستند که میشه به اعتبار بودنشون به زندگی لبخند زد

سلام عزیزم

گفتی برادرت ازش راضی نیست و زن برادرت چاق هست و... ،به نظرم وقتی این رو شما میدونی که برادرت از چی ناراضیه ،خود برادرت هم به زنش این چیزا رو گفته ،شاید داداشت اینارو گفته و کم محلی میکنه که بعد دختره هم سرد شده ، شاید بهتر باشه با داداشت صحبت بکنی که ویژگی های مثبت زنش رو ببینه ،خودت هم ویژگی های مثبتش رو بهش بگو ، اگر جواب نداد با اجازه از برادرت برو با  زنش صحبت بکن و درد و دلش رو گوش بده و ببین اون چی میگه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز