هرجور که بتونی وارد اجتماع بشی و با مردم مراوده داشته باشی و از اطرافیانت چیز یادبگیری
مثلا کلاس برو، برحسب علاقت ببین چه کلاسایی دوس داری
یا اگر برات امکانش هست جایی مشغول به کار شو
یا ادامه تحصیل بده در هر مقطعی که هستی مثلا اگر لیسانس داری برو فوق بگیر
ولی بشرطی که توی برخورد با اطرافیان منزوی و گوشه گیر نباشی و توی خودت نباشی
دوست پیدا کن