neda0989 مدیر استارتر عضویت: 1400/03/14 تعداد پست: 640 عنوان سنگ کلیه 445 بازدید | 13 پست سلام خانوما امروز حال ابجیم بد شد ۱۴ سالشه پهلوشو گرفته بود گریه میکرد بیمارستان سونو داد گفتن سنگ کلیه ۴ میلی متری همچین چیزی .خوب میشه؟خطرناکه ؟تا آخر همینطوری میمونه ؟کلیش تا آخر سنگ ساز میمونه دلم گرفته گریه دارم 1402/03/29 | 12:55 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
حنا70 عضویت: 1398/06/19 تعداد پست: 86985 تو کل خاندان ما عادیه. از بچه کوچیک تا پیر. از عطاری پودر دیورتیک بگیرید دم کن صاف کن بده بخوره. از شیر آب آب نخوره
ویتوکورلئونه عضویت: 1400/08/17 تعداد پست: 14776 این سنگ اندازش جوریه راحت دفع میشه ❌❌ لطفا لایک نکنید ❌❌
neda0989 مدیر استارتر عضویت: 1400/03/14 تعداد پست: 640 تو کل خاندان ما عادیه. از بچه کوچیک تا پیر. از عطاری پودر دیورتیک بگیرید دم کن صاف کن بده بخور ... پودرش واسه چیه خوبه؟
neda0989 مدیر استارتر عضویت: 1400/03/14 تعداد پست: 640 این سنگ اندازش جوریه راحت دفع میشه خدا کنه راحت شه ازش.بعد انشاالله دفع بشه باید مراقبت کنه مجدد دوباره ممکنه برگرده؟
neda0989 مدیر استارتر عضویت: 1400/03/14 تعداد پست: 640 برای چی تاپیک زدی؟ میدونم واسه کلیه هست منظورم اینکه مسکنه؟یا پاکسازی میکنه ازین نظر گفتم گل
ویتوکورلئونه عضویت: 1400/08/17 تعداد پست: 14776 خدا کنه راحت شه ازش.بعد انشاالله دفع بشه باید مراقبت کنه مجدد دوباره ممکنه برگرده؟ اینو نمیدونم ،ولی اونچه مشخصه چون سنش کمه و کلیش سنگ ساخته احتمال اینکه دوباره بسازه هست ❌❌ لطفا لایک نکنید ❌❌
حنا70 عضویت: 1398/06/19 تعداد پست: 86985 میدونم واسه کلیه هست منظورم اینکه مسکنه؟یا پاکسازی میکنه ازین نظر گفتم گل پاکسازی
yaldam__ عضویت: 1399/12/07 تعداد پست: 40874 ۴ میل دفعش خیلی سختههههمن داشتم دردش از زایمان بیشتره ❤️دنیام پسرام❤️
eliijonam عضویت: 1401/02/24 تعداد پست: 3187 تو کل خاندان ما عادیه. از بچه کوچیک تا پیر. از عطاری پودر دیورتیک بگیرید دم کن صاف کن بده بخور ... برای بازداری هم خوبه خواهر من سه ماهش ازدرد کلیه زمینو چنگ میزنه واقعا اعصابمون خورد کاری هم نمیشه کرد
iysa عضویت: 1399/11/01 تعداد پست: 1561 من همین اندازه داشتم خودش اومد .ولی پیر شدم تا اومد درد وحشتناکی داشت خواهمک ب خلوتکده ای ازهمه دور من باشم ومن باشمومن ..
حنا70 عضویت: 1398/06/19 تعداد پست: 86985 برای بازداری هم خوبه خواهر من سه ماهش ازدرد کلیه زمینو چنگ میزنه واقعا اعصابمون خورد کاری هم نمیشه ک ... بارداری دقیق نمیدونم خطرناکه باید دقیق از کسی که بلده پرسید