2777
2789
عنوان

روتین پوستی

581 بازدید | 32 پست

سلام بچها 

خب خواستم بگم برای اینکه یه پوست سالم و جوان داشته باشید باید یه سری کارارو انجام بدید که براتون قید میکنم

صبح وقتی که از خواب بیدار میشید با یه فیس واش ملایم صورتتون رو بشورید،بعد از سرم های پوستی مثل سرم ویتامین سی استفاده کنید بعد از جذب سرم به پوستتون،حتمااااا ضد آفتاب بزنید و برحسب spfضد آفتابتون هر چند ساعت یکبار تمدیدش کنید حتی اگه توی خونه هستید باز هم استفاده کنید چون اشعه های لامپ و...روی پوست تاثیر منفی میزارن،ترجیحا از ضد آفتاب بی رنگ استفاده کنید که روی پوست سنگینی نکنه...

قبل از خواب هم با یه فیس واش صورتتون رو بشورید،بعد از اون با یه میسیلار واتر باز هم صورتتون رو پاک کنید،حالا میتونید از سرم یا تونر استفاده کنید بعد از اون از یه مرطوب کننده ملایم استفاده کنید تا اثر سرم از بین نره

امیدوارم به دردتون بخوره⁦❤️⁩


از صحبت با اشخاص مذهبی افراطی،زنستیز،موافقین کودک همسری،کسانی که گوز رو به شقیقه ربط میدن،و کسانی که کلا زبون نفهم هستن معذورم🌹💅🏼.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من دوسال هر صبح و شب قبل خواب سرم ویتامین سی میزنم از ارزون ترین ویتامین سی زدم تا گرون ترین ولی واقعا تاثیری ندیدم 

همسرم همه زندگیه منه  با آمدنش به زندگیم آرامش و عشق تجربه کردم 

آفرین بهت البته ضدآفتاب خوب هم تاثیر داره من لوسیون ضدآفتاب دارم بسیار باکیفیت وسبک  بیبار است ...

چه مارکی ؟

همسرم همه زندگیه منه  با آمدنش به زندگیم آرامش و عشق تجربه کردم 

آرایش سنگین نکنید تا جای ممکن از کرم‌پودر و پنکیک استفاده نکنید

ویتامین دی و ای رو بخورید 

اگر توان خرید کرم ها و صابون ها رو ندارید از عطاری سدر بخرید و با آب مخلوط کنید و رو صورتتون بزارید به مدت ۳ دقیقه و بشورید

اینجا یه سایت عمومی ک توش تبادل نظر میکنیم اگه با نظرم‌مخالفی ، مودبانه منو توجیه کن تا کمک به رشد فکری هم کنیم  کاش هممون پولدار و خوشحال و سلامت باشیم 
من دوسال هر صبح و شب قبل خواب سرم ویتامین سی میزنم از ارزون ترین ویتامین سی زدم تا گرون ترین ولی واق ...

عزیزم شاید مورد حمله قرار بگیرم ولی پوست اول ژنتیک و بعد تغذیه و ویتامین خودت 

حتما ویتامین دی هر ماه یدونه بخور ، سالم خوری کن بجای فست فود و ...

اینجا یه سایت عمومی ک توش تبادل نظر میکنیم اگه با نظرم‌مخالفی ، مودبانه منو توجیه کن تا کمک به رشد فکری هم کنیم  کاش هممون پولدار و خوشحال و سلامت باشیم 
بالم لب چه مارکی خوبه

بالم لب وازلین عالیه

تا به اینجا که رسیده ام ، صدبار زمین خورده و هزار بار بلند شده ام ، از بلندترین قله های زندگی افتاده ام ، دوام آورده و ادامه داده ام ... چه دیوارها که فرو نریخته و چه پل ها که خراب نکرده ام ... برای من حالتِ بدتری وجود ندارد !می بوسم دست آدم هایی را که وارد زندگی ام شدند تا به لطفِ ضربه هایی که به پیکره ی اعتمادم زدند مرا پخته و آب دیده کنند .که ماندند تا به من ثابت کنند ؛ جایِ احساس ، یک گوشه ی دنج و دست نیافتنی است نه در معرضِ دیدِ آدم ها !و جواب هر سلامی را نباید داد ،و حرمتِ هیچ وداعی را نباید شکست !و به هر نگاه و کلام شیرینی نباید دل بست !جایی که من ایستاده ام ، حالتِ بدتری وجود ندارد !برایم فرقی نمی کند !دارم در کمالِ بی خیالی و آرامش ، زندگی ام را می کنم ...🍃

من اصلا کرم پودر نمیزنم ضد آفتاب بی رنگ میزنم روش هم ضد آفتاب رنگی 

 فرنگیس آروم باش سابقم 😎 که به علت ناآرامی و دریدگی دهان به فنا رفتم😕🌚 ولی بازم برگشتم🤪😌 این سری با خط عمو حسین شوهر عمم🔨😐 
عزیزم شاید مورد حمله قرار بگیرم ولی پوست اول ژنتیک و بعد تغذیه و ویتامین خودت  حتما ویتامین دی ...

قرص ویتامین دی بخورم ؟

همسرم همه زندگیه منه  با آمدنش به زندگیم آرامش و عشق تجربه کردم 

بالم لب چه مارکی خوبه

بنظرم بالم لب دکتر ژیلا خوبه

از صحبت با اشخاص مذهبی افراطی،زنستیز،موافقین کودک همسری،کسانی که گوز رو به شقیقه ربط میدن،و کسانی که کلا زبون نفهم هستن معذورم🌹💅🏼.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش