2777
2789
عنوان

بدن سبزه 😬🙄

| مشاهده متن کامل بحث + 2817 بازدید | 136 پست

همچین میگه سبزه انگار مثلا چه فاجعه اییه من قبلا میرفتم باشگاه یکی از مربیا سبزه تیره بود خیلی تیره ولی چه اندام و قد و بالایی داشت و چقدرررر خوش برخورد بود

ولی یه زخمایی هس بدتر از مرگه ...!                         بد شدی بد نبودم باهات یه دفم که ...!                       به پشمان خود یا دهید هر تاپیکی ارزش رقصان شدن در هوا را ندارد !                                                      🐐🐩🧸🐥🗿🤝

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چرا نشه کمر رو زد؟ عزیزم همه جا رو میشه لیزر کرد. همههههه جا.. ولی اگه خیلی پرمویی و احتمال هیروییس ...

ارثیه بیشتر ولی هورمانمم می‌دونم بالا پایین میشه  لیزر پرسیدم عزیزم صورت وبازو رو گفت انجام نده چون ضخیم تر میشه و برگشت داره  

خوب واقعا اینجور حرفا روح ادمو نابود می‌کنه ولی اهمیت نده چرا باشگاه نمیری یا برنامه غذایی

باشگاه رفتم خیلی خوب هم کم کردم  ولی برای امتحاناتم مجبور شدم باشگاه رو ول کنم دوباره نشستم خوردن هر چی کم کرده بودم برگشت بدتر

ارثیه بیشتر ولی هورمانمم می‌دونم بالا پایین میشه  لیزر پرسیدم عزیزم صورت وبازو رو گفت انجام نده ...

خدایی یه چی میگم ناراحت نشی ولی چرا ما همیشه همه چی رو میندازیم گردن ژن ارثی؟  

ممکنه همین نا متعادلی هورمون ها ارثی باشه که خانواده نمی دونستن که درمان کنند؛ شما می تونی این زنجیره رو بشکنی با درمان کردن   یا مثلا سفیدی مو ؛ کم خونی هم همینطور اینا باید درمان بشن تا به نسل بعد منتقل نشن

اخه میدونی دیروز رفتم یه جایی انقد بهم گفتن خیلی چاق شدی قبلا خیلی قشنگ بودی حالم بد شد

عزیزم 

من قبلا چاق بودم الان لاغر شدم 

هرجا میرم علنا میان تو روم میگن خیلی زشت شدی 

یه جوری بهم میگن لاغر شدی که منظورشون اینه بخاطر مشکلات روحی اینجوری شدی 

انصافا هم من چهرم با چاقی بهتره 

خیلی ناراحت میشدم کسی بهم میگفت لاغر شدی علی الخصوص اینکه میگفتن زشت شدی بیشتر ناراحتم میکرد 

با اینکه من لاغری رو دوست داشتم خیلی ولی بازم ناراحت میشدم 

چاقم که بودم بهم میگفتن چقدر هیکلی هستی 

خیلی چاقیو... و این بیشتر از حرفایی که تو  لاغری بهم میگفتن  ازارم میداد


ببین نمیخوام بهت بگم خودت رو بپذیر اگه بنظرت چاقی بده و باهاش اذیت میشی سعی کن لاغر کنی خیلی بهتره 

در اونصورت هم باز بهت میگن چقدر لاغر شدی و ممکنه ناراحتت کنن 

ولی درنهایت کاری که که احساس بهتری باهاش داریو انجام بده 

چون حرف برا دوتاش هست



حرفی برای گفتن پیدا نمیکند در صورتی که اطمینان دارد  چیزی وجود دارد و حادثه ای رخ داده است.
من بخاطر حاملگی شکمم خیلی تیز بود اومد جلو اونم دوبار الان شل شده یکمش مونده خیلی بدم میاد راهی سراغ ...

مامان من این طوری بود پارسال ۳ ماه تابستون رفت بدنسازی 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792