عزیزم
من قبلا چاق بودم الان لاغر شدم
هرجا میرم علنا میان تو روم میگن خیلی زشت شدی
یه جوری بهم میگن لاغر شدی که منظورشون اینه بخاطر مشکلات روحی اینجوری شدی
انصافا هم من چهرم با چاقی بهتره
خیلی ناراحت میشدم کسی بهم میگفت لاغر شدی علی الخصوص اینکه میگفتن زشت شدی بیشتر ناراحتم میکرد
با اینکه من لاغری رو دوست داشتم خیلی ولی بازم ناراحت میشدم
چاقم که بودم بهم میگفتن چقدر هیکلی هستی
خیلی چاقیو... و این بیشتر از حرفایی که تو لاغری بهم میگفتن ازارم میداد
ببین نمیخوام بهت بگم خودت رو بپذیر اگه بنظرت چاقی بده و باهاش اذیت میشی سعی کن لاغر کنی خیلی بهتره
در اونصورت هم باز بهت میگن چقدر لاغر شدی و ممکنه ناراحتت کنن
ولی درنهایت کاری که که احساس بهتری باهاش داریو انجام بده
چون حرف برا دوتاش هست