2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ببین دهم...پایه هستش...هر رشته ای که باشی...تا زمانی که دهم رو خوب نفهمیده باشی نمیتونی خیلی از مباحث یازدهم رو درک کنی..چون نیاز به پیش زمینه دارن...پس بهت پیشنهاد میکنم کتاب های درسنامه رو هم استفاده کن و کنکوری دهم رو بخون

اگه یازدهم سخ باشه چی؟

رشتت چیه

این نظر منه که تجربم از تو بیشتره

حالا خود دانی

هرچه خدا بخواهد همان می شود☘️❤😊سرگرم خودت عاشق احوال خودت باش😊☘️عمرگران میگذرد خواهی نخواهی جانه من پس لذت ببر از این نعمت💖😍
ببین دهم...پایه هستش...هر رشته ای که باشی...تا زمانی که دهم رو خوب نفهمیده باشی نمیتونی خیلی از مباح ...

من زیستو نتونستم بخونم

معلمم هم افتضاح

چطور  زیستو بخونم یادم نره؟؟

من زیستو نتونستم بخونم معلمم هم افتضاح چطور  زیستو بخونم یادم نره؟؟

کتاب بخر...کتاب های چاپ جدید درسنامه و تست رو حتما ببین..از سایت «آلا» استفاده کن حتما...مباحث رو جز به جز بخون...همیشه وقتی تست میزنی توی یه برگه بنویس چندتا غلط زدی چندتا درست ...هر چقدر هم میشه بشه...وقت بزار مشکلتو توی اون مبحث حل کن...با کمک فیلم ها و کتاب بهبود پیدا می‌کنی

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش