بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ببین دهم...پایه هستش...هر رشته ای که باشی...تا زمانی که دهم رو خوب نفهمیده باشی نمیتونی خیلی از مباحث یازدهم رو درک کنی..چون نیاز به پیش زمینه دارن...پس بهت پیشنهاد میکنم کتاب های درسنامه رو هم استفاده کن و کنکوری دهم رو بخون
من زیستو نتونستم بخونم معلمم هم افتضاح چطور زیستو بخونم یادم نره؟؟
کتاب بخر...کتاب های چاپ جدید درسنامه و تست رو حتما ببین..از سایت «آلا» استفاده کن حتما...مباحث رو جز به جز بخون...همیشه وقتی تست میزنی توی یه برگه بنویس چندتا غلط زدی چندتا درست ...هر چقدر هم میشه بشه...وقت بزار مشکلتو توی اون مبحث حل کن...با کمک فیلم ها و کتاب بهبود پیدا میکنی