2777
2789
عنوان

تکواندو

417 بازدید | 11 پست

خواهرم 14 سالشه میخواد بره کلاس مامانم نمیزاره میگع تکواندو برا پسراش 😐امیدوارم متوجه بشین از چ نظر میگم 

واقعا مشکلی پیش نمیاد؟ اونایی که رفتن رشته خوبیه؟

قسم به اشک قبل پرواز.....کنارتم:)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دفاع شخصی بهتره برای زن بنظرم...ممکنه مورد اذیت و آزار قرار بگیریم...

جالبه دفاع شخصی هم نمیزاره میگع اونم برا پسراس میگع کی میخواد تورو بزنه که از خودت دفاع کنی😂😂

قسم به اشک قبل پرواز.....کنارتم:)

وایییی نههههههههه

از چه لحاظ آسیب ببینه اخه

از لحاظ ایمنی بیشترین لوازم مبارزه رو داره و کم خطر ترین هست 

و اینکه اونایی که میگن دفاع شخصی😑اخه از رو چه اطلاعاتی اینو میگین؟

من خودم جفتشو کار کردم تکواندو بهترینه چون هم کاپ داره هم هوگو هم دستکش و هم ساق بند و ساعد بندو کلاه و تازه واسه زیر ۱۵ سال محافظ صورت 

و اینکه علاوه بر مبارزه دوتا رشته دیگه ام داره که هم هنرهای نمایشی هست که گروهی اجرا میکنن هم اینکه فرم اجرا میکنن 

دفاع شخصی ام هم مبارزه داره ام این گروهی اجرا کردنو فقط تو مبارزش خیلی وسایل خاصی نداره و عملا از لحاظ تجهیزات مثه کنگفو هست

از طرفی فرصت واسه مسابقات و موفق شدن تو تکواندو خیلی بیشتره

واقعا میگی نمیدونستم

اره اکثرا اینجورین که مثلا سفید تا سبز تو یه تایم میان و آبی تا مشکی ام یه تایم 

گاهی ام سه تا میشه اینجوری گه سفید تا سبز و سبز تا قرمز و قرمز به به بعد 

که بعضیا از لحاظ سنی ام اینو تقسیم بندی میکنن 

به باشگاه ام بستگی داره دیگه 

جالبه دفاع شخصی هم نمیزاره میگع اونم برا پسراس میگع کی میخواد تورو بزنه که از خودت دفاع کنی😂😂

چند وقت پیش ی خانومه اومده بود پیش آیت الله جاودان همش می نالید می‌گفت حاج آقا شوهرم منو میزنع فحاشه و فلان چیکار کنم جالبه حاج آقاهه گفت برو سر کار یا اگه نمیزاره کار خونگی کن تا پول جمع کنی بتونی بکنی بری از این زندگی...بعد آخر حرفش گفت چرا تو این ایام نرفتی کلاس رزمی که نتونه تو رو بزنه...

خودم را در آغوش گرفته ام، نه چندان با لطافت، نه چندان با محبت، اما ..... وفادار، ....وفادار
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز