pinar402 مدیر عضویت: 1402/02/20 تعداد پست: 3951 عنوان باردارا | مشاهده متن کامل بحث + 196 بازدید | 16 پست خانما من چندوقته سر هرچیزی ناراحت میشم همش حس میکنم قراره اونایی ک دوسشون دارمو از دست بدم میشینم براشون گریه میکنم😑طبیعیه تو بارداری حساس شدنم؟یا افسردگی گرفتم؟ از جهان مانده فقط جان ک مرا ترک کند🙂من چنانم ک محال است کسی درک کند🧚 1402/03/27 | 14:01 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
tiyanaz عضویت: 1397/02/13 تعداد پست: 2428 ذوق کردم، گنگ شدم ک وای این فرشته بچه ی منه... هیچوقت درک نکردم چرا اونجوری شدم... شیرمو میخورد گریه ... عزیز دلم،خدا حفظش کنه برات🥰🥰🥰 بترسین از آدم راستگو،که اگه دروغ بگه حرفش سند؛و همه باور میکنن😐
sa_ye عضویت: 1400/03/09 تعداد پست: 21233 عزیز دلم،خدا حفظش کنه برات🥰🥰🥰 ممنونم😘 من از دیوانه ها دیدم ، هزاران عاقل مرده !•~• خدایا همیشه هوامو داشته باش ❤