2777
2789
عنوان

اخلاق بد من

141 بازدید | 9 پست

خیلی بد اخلاق شدم و خیلی تند با بقیه برخورد میکنم خیلی زود عصبانی میشم و خودمم از این موضوع واقعا ناراحتم 

داروهای هورمونی میخورم ممکنه بخاطر اون باشه؟ 😢

صبح میشه این شب 🌱

ممکنه

من از دیوانه ها دیدم ، هزاران عاقل مرده !•~•                                                                                                           خدایا همیشه هوامو داشته باش ❤                                    

الان اگه پیشم بودی از روی کرم عصبانیت میکردم💀😂🤦‍♀️

سلام من یه کنکوریم اعصابم اکثر اوقات بخاطر کنکور داغونه 🦥💚 آدم خوبیم ولی. ۱۴۰۳ هستم رشته تجربی دوست دارم راجب کنکور صحبت کنم اگه سوال دارید بپرسید. خیلی منطقی ام اگه باهام منطقی صحبت کنی . selenator هستم . همیشه تو ذهنم با یه دوست پسر زندگی میکنم ولی اگه سمتم بیای خدا بهت رحم کنه🤐 . من اصلا خوشم نمیاد تعلیق شم پس باهام دعوا نکن شما درست میگی . با نینی یار ها هم مشکلی ندارم اسم جهت فانه.اصلا نیازی نمیبینم خودمو به شما اثبات کنم که اره چی گفتم ...چی شد دروغ گفتم راست گفتم من رو تگ نکنید که جواب پس بگیری من خانوادتون نیستم ! آزادم اشتباه کنم تا جایی که به شما اسیب نزنم.!... در آخر برام دعا کنید کنکورم خوب شه💚hesoyam & uzumimw

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بله 

داروهای هورمونی میتونن باعث نوسانات خلقی بشن

هر شکست آغاز موفقیت است  اما شکست وقتی اتفاق می افتاد که تلاشی در کار باشد در غیر این صورت  آنچه از دست داده شکست نیست باختن است 
میخواستم بپرسم که احتمالا باردار نیستی که هورمونات بهم ریخته باشه، که خودت آخرش گفتی داروی هورمونی م ...

منم قرص هورمونی میخورم اصلا حوصله ندارم و مدام استرس دارم میخوام از این وضعیت درام😭

من بااینکه ساکتر ازهمه خانواده وفامیلم بودم وهمه تحسین منو میکردن بعداز فوت پدرم وی سری مسایل عین دیونه هاشدم همش پسرم میپرسع چرا انقد زود عصبی میشی جدیدا. خیلی این موضوع نگرانم کرده 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792