سلام ، من الان نزدیک سه ماهه که حامله هستم
اگه بچم دختر باشه براش اسمی که دوست داریم پیدا کردیم ولی اگه پسر باشه دوست دارم اسمش رو بذارم (آکای)
به معنای ماه روشن و تابان
حالا میخوام بدونم ثبت و احوال این اسم رو میپذیره ؟ آیا کسی رو از نزدیکان تون سراغ دارید این اسم رو روی پسرش گذاشته باشه تو شناسنامه ؟
پیشاپیش ممنونم که کمکم میکنید 😘😘😘