2777
2789
عنوان

اسم آکای

646 بازدید | 4 پست

سلام ، من الان نزدیک سه ماهه که حامله هستم 

اگه بچم دختر باشه براش اسمی که دوست داریم پیدا کردیم ولی اگه پسر باشه دوست دارم اسمش رو بذارم (آکای) 

به معنای ماه روشن و تابان 

حالا می‌خوام بدونم ثبت و احوال این اسم رو میپذیره ؟ آیا کسی رو از نزدیکان تون سراغ دارید این اسم رو روی پسرش گذاشته باشه تو شناسنامه ؟ 

پیشاپیش ممنونم که کمکم میکنید 😘😘😘

از اسم کای خوشم میاد بنظرم خفنه 

گاه باید رویید                                                                                       از پس ان باران...                                                                                     گاه باید خندید ...                                                                                 بر غمی بی پایان....🦋

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اره ولی مهمه که ثبت احوال بپذیره تو شناسنامه بذاره 

اره ،اگه قبول نکنه که هیچ ،ببخشید من درباره سوالتون اطلاعی نداشتم نتونستم کمکی کنم بهتون 🌺🌺

گاه باید رویید                                                                                       از پس ان باران...                                                                                     گاه باید خندید ...                                                                                 بر غمی بی پایان....🦋

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز