2777
2789
عنوان

عقرب زدگی

| مشاهده متن کامل بحث + 1019 بازدید | 20 پست
اخی عزیزم واسه من اصن خارش نداش

فک نکنم عقرب باشه من اول اهمیت ندادم دیدم کم کم محوطه قرمزیش بیشتر میشه و پام داشت لمس میشد کم کم. سوزش زیاد دقیقا مثل وقتی ابجوش میریزه رو پوست

مردی که عضو نینی سایته جای آبجیه ماست🤪کوردم🤗
فک نکنم عقرب باشه من اول اهمیت ندادم دیدم کم کم محوطه قرمزیش بیشتر میشه و پام داشت لمس میشد کم کم. س ...

خدا کنه نباشه اخه عقربا انواع مختلفی دارن یسریاشون بی علامتن😢

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خدا کنه نباشه اخه عقربا انواع مختلفی دارن یسریاشون بی علامتن😢

نه بابا کلا زرد هستن و سیاه. سیاها بی خطرن و یکم زردا خطر داره اونم شما یه هفته گذشته. عقرب سوزش زیاد داره نمیتونستی یه هفته تحمل کنی

مردی که عضو نینی سایته جای آبجیه ماست🤪کوردم🤗

برادرم دستش نیش زد ..برای اینکه نگران نشیم ب کسی نگفته بود ..و گفت نصف شبی احساس کردم ی چیز داغ ریخته رو دستم

به هیچکس نگفته بود با اون دستش خودش سوار ماشین شده بود و رانندگی کرده بود🤕...چند تا امپول زده بود خوب شد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792