باید تعادل باشه
توسن ابتدایی بچهدها قانون مدارن
بی چون و چرا میپذیرن هرچی پدرمادر میگه
ولی تونوحونی برعکس میشه
پدرمادر تو این سن بهتره متناسب با درک و فهم بچه عواقب کار خطرناک رو بهش توضیح بده مثل رفیق باشه
دراین صورته که قبول میکنه
اگه از تعادل خارج بشه بچه خوب بارنمیاد
یادمه یکی از دوستام خیلی با باباش صمیمی بود
ینی سیرتا پیاز مدرسه رو میذاشت کف دست باباش
میگف بابام اصلا دعوام نمیکنه و مشتاقانه گوش میده به حرفام
مثل رفیق بودن باهم و خیلی هم محبت و ابراز علاقه میکرد باباش به دخترش بهش اعتماد به نفس میداد بااینکه دوستم نه خوشگل بود نه درسش خوب بود
همین باعث شده بود دوستم بااینکه خیلی پیشنهاد دوستی با پسرا و ....رو داشت اصلا سمت هیچ پسری نره چون کمبود عاطفی نداشت