اشتباه ایرانی ها همین جاست
که فکر می کنن باید زندگی بقیه رو کنترل کنن
پدر و مادر فقط می تونه به بچه اش خوب و بد رو یاد بده وگرنه نمی تونه زندگیش رو کنترل کنه
آخر سر این خود آدم هست که تصمیم می گیره چهطور زندگی کنه و چه تصمیماتی بگیره
ایجاد محدودیت و اجبار به رعایت یه سری اصول تو دوران جوانی هیچ تاثیر مثبتی نداره