2777
2789
الان قرص رو قطع کردی؟ریزش دیگه نداری؟

اما ریزش دیگه ندارم.موهام چرب نیستن.دیگه لازم نیس هر روز حموم برم.(حموم هر روز میرفتم موهام خشک شده بود و حالت پوسیدگی داشت)..کف سرم حس میکنم ریز ریزداره موهاش رشد میکنه دوباره

🤍در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند،گر تو نمیپسندی تغییر ده قضارا🤍
اما ریزش دیگه ندارم.موهام چرب نیستن.دیگه لازم نیس هر روز حموم برم.(حموم هر روز میرفتم موهام خشک شده ...

به جز کابرلین قرص دیگه ای میخوری؟

لطفا برای شادی روح مامان و بابام صلوات بفرستید

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم کابرلین میخورم ولی خیلی ریزش دارم

صبر کن خب نگران نباش.درمان پرولاکتین یکم طولانیه...من از فروردین دارم درمان میکنم تیر ماه هم باید باز برم دکتر.اما ارزشش رو داره..

🤍در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند،گر تو نمیپسندی تغییر ده قضارا🤍
به جز کابرلین قرص دیگه ای میخوری؟

بیوتین.اسپرالاکتون...بعد یه قرص مکمل آهن و اینا...و یه مکمل که توش همه جور ویتامینی هست..

🤍در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند،گر تو نمیپسندی تغییر ده قضارا🤍
صبر کن خب نگران نباش.درمان پرولاکتین یکم طولانیه...من از فروردین دارم درمان میکنم تیر ماه هم باید با ...

منم چند ماهه دارو میخورم از اسفند،ولی دکتر بهم گفت تو از اونایی هستی که باید همیشه دارو بخوری

لطفا برای شادی روح مامان و بابام صلوات بفرستید
منم چند ماهه دارو میخورم از اسفند،ولی دکتر بهم گفت تو از اونایی هستی که باید همیشه دارو بخوری

اگه دکترت اینطوری انرژی منفی بت داده عوضش کن..

🤍در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند،گر تو نمیپسندی تغییر ده قضارا🤍
اگه دکترت اینطوری انرژی منفی بت داده عوضش کن..

آخه میدونی من دو سال پیش هم مشکل پرولاکتین داشتم چند ماه قرص خوردم اومد پایین باز امسال که آزمایش دادم تا رفته بالا،البته ممکنه بخاطر استرسم باشه چون من دائم الاسترسم

لطفا برای شادی روح مامان و بابام صلوات بفرستید
آخه میدونی من دو سال پیش هم مشکل پرولاکتین داشتم چند ماه قرص خوردم اومد پایین باز امسال که آزمایش دا ...

اره استرس باعثشه.من دارو برای استرس و وسواسم مصرف میکردم که اون باعثش شد 

🤍در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند،گر تو نمیپسندی تغییر ده قضارا🤍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز