2777
2789
عنوان

کمک کمک

75 بازدید | 0 پست

خانوما کسی داروی   (رابزول یا اسم دیگش رابپرازول)  رو تووو بارداری مصرف کرده برا سوزش معده و این چیزا ؟؟؟ دکتر برام‌ نوشته اما تووو نت خوندم نوشته برای باردارها اکیدا ممنوعه و باعث سقط جنین و ناقصیش میشه زبونم لال، پس چرا اینو برا تجویز کرده اخه خدایا 😔

خدایا شکرت ❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز