2777
2789
عنوان

امروز رفتم....

84 بازدید | 1 پست

رفتم توستر خریدم مارک گوسینیک ۶۰لیتری ولومی... گفتم بزرگ باشه برا مهمونی هم ازش استفاده کنم....کسی توستر گوسینیک داشته راضی بودین؟کاش لمسی میگرفتم

اندوهت را بتکان... جهان منتظر نمی‌ماند تا تو حالت خوب شود🌻🦋.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز