2777
2789
عنوان

دلتنگی

144 بازدید | 31 پست

گفتم خیلی میترسم ؛

گفت چرا ؟

گفتم چون از ته دل خوشحالم . . .

این جور خوشحالی ترسناک است . . .

پرسید آخه چرا ؟

جواب دادم: وقتی آدم این جور خوشحال باشد

سرنوشت آماده است چیزی را از آدم بگیرد !

و اخرشم همه چیز رو ازم گرفت الا این جون لعنتی رو....🖤✝ヅ

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ت خانوادتو داری من اونم ندارم فرق ما اینه

وقتی بیماری دارم که خانوادم نمیدونن تا وقتی درد دارم یه دونه قرص بهم بدن 

داشتنشون چه فایده داره

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

یعنی چی خدا بد نده ابجی 

یعنی اینکه همین که سلامتی داری بزرگ ترین امتیاز دنیا رو داری یعنی همه چیزی داری

اگه هم نداشته باشی  میتونی دوباره به دست بیاری چون فرصت داری

دور از جونت دور از جونت اگه مریض باشی بودن عشقت خانوادت فایده ای نداره چون تجربه اش رو دارم بهت میگم

ناشکری نکن زندگی کن خدابزرگه

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

یعنی اینکه همین که سلامتی داری بزرگ ترین امتیاز دنیا رو داری یعنی همه چیزی داری اگه هم نداشته باشی ...

دورت بگردم ابجی گلم بخدا هر کاری بگی انجام میدم تا سلامتیت زودتر برگرده

دورت بگردم ابجی گلم بخدا هر کاری بگی انجام میدم تا سلامتیت زودتر برگرده

خدانکنه

فقط بهت گفتم که قدر جوانی زندگیت رو بدونی

وگرنه از دست کسی کاری برنمیاد وگرنه به خانوادم میگفتم

ممنونم ازت

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز