2777
2789

اهوم 

لایکم نکن لطفا😩اگه لایکم کنی خیلی دیونه ای.       🧿❤Married‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ❤️🧿

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه بگ همه میپوشن

مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           
اصلا  خانمای همسن شما که میپوشن خیلی خوش استایل میشن

من چهل سالم نیس😂

خودم می پوشم

خواهرم میگ زشته اون چهل وخورده ای یه

امیدوارم روزی برسه که هیچکی هیچ غمی نداشته باشه🥺🙏🏻

خوش تیپی مختص یه سن خاص نیست 

به نظرم بگ ادم رو خوش تیپ میکنه بخصوص با کت کوتاه 

        اگر در رابطه با روانشناسی ؛ حال خوب؛ خودشناسی و... کتاب و پادکست میشناسید خوشحال میشم بهم معرفی کنید♥️💚    اگر اونقدر بی خانواده هستید که میخاید تاپیک های قبلی رو بگردید و توهین کنید ریپلای نزنید لطفا♥️                                                                            اگه توی تاپیک های من اظهار نظر کردید لطف خودتون رو میرسونید ولی اگر جوابی ندادم و فقط لایک کردم لطفا ناراحت نشید من معمولا توی شرایط بد روحی اینجا تاپیک میزنم و ممکنه از حوصلم خارج باشه جواب تک تک رو بدم عشقای دلم ❤️🥺                                                                                           

نه عزیزم 

۴۰ تازه به وسط سن مفید هم نرسیده 

چرا ضایع باشه 

من اتفاقا خوشم میاد 

همسایمون یه پیر مرده هودی میپوشه با کلاه کپ ستش 

خیلی ام روحیه میده به آدم 

توعم بخر عزیزدلم

اگه افغانی ای از کشورم برو بیرون تا ننداختمت بیرون ((:      با امضام مخالفی؟ میتونی نخونیش
نه مگه چند سالته  ۴۰ سال که سنی نیست خوش پوش باش و خوب زندگی کن

برا ابجیم میگفتم

من ۳۱ ام می پوشم خودم

امیدوارم روزی برسه که هیچکی هیچ غمی نداشته باشه🥺🙏🏻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز