خونوادم باعث افسردگي من هستن
وقتي كاراشون طرزفكرشون روابطشون با ادما رو ميبينم حالم بد ميشه خيلي بد
بابا مامان برادر همشون مثل همن ! فقط من متفاوتم
دونه به دونه كاراشون رفتارشون رو اعصابمه
(نابودگر هستن)
واقعا افسرده شدم .
هيچ راهي واسه نجات نيافتم
به بن بست رسيدم