2777
2789
عنوان

خونواده بد

23 بازدید | 0 پست

خونوادم باعث افسردگي من هستن

وقتي كاراشون طرزفكرشون روابطشون با ادما رو ميبينم حالم بد ميشه خيلي بد

بابا مامان برادر همشون مثل همن ! فقط من متفاوتم 

دونه به دونه كاراشون رفتارشون رو اعصابمه

(نابودگر هستن)

واقعا افسرده شدم .

هيچ راهي واسه نجات نيافتم 

به بن بست رسيدم 


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز