2777
2789
عنوان

خونواده بد

55 بازدید | 11 پست

خونوادم باعث افسردگي من هستن

وقتي كاراشون طرزفكرشون روابطشون با ادما رو ميبينم حالم بد ميشه خيلي بد

بابا مامان برادر همشون مثل همن ! فقط من متفاوتم 

دونه به دونه كاراشون رفتارشون رو اعصابمه

(نابودگر هستن)

واقعا افسرده شدم .

هيچ راهي واسه نجات نيافتم 

به بن بست رسيدم 


خودت باید زندگیتو بسازی دختر، درس بخون، اعتماد بنفست رو بالا ببر، دانشگاه برو، شغل پیدا من، یاد بگیر ...

دوس ندارم ميتقل بشم خونواده خوب ميخوام 

شغلم دارم 

اينايي كه گفتي فقط با حرف خوب پيش ميره

من دوس ندارم تنهايي موفق بشم 

دوس دارم موفقياتمو با كسي جشن بگيرم 

دوس ندارم اين زندگيو ، واپس گرا هستن ، ضد پيشرفتن 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دوس ندارم ميتقل بشم خونواده خوب ميخوام  شغلم دارم  اينايي كه گفتي فقط با حرف خوب پيش مير ...


فقط حرفشو نزدم. منم خانواده خوبی نداشتم. مادرم اختلال شخصیت داره. منم از تنهایی خوشحال نیستم ولی چکار میشه کرد وقتی خانواده خوبی نداریم، چیزی نیست که بریم بخریم. باید بپذیریم

چی بگم واقعا :( 

خامواده خوب ندیدم   که دلسوز بچه هاشون باشن .یعنی بگن فقط به خاطر بچه هام .‌     چون به خاطر مردم و فامیل  زندگی رو زهرمار بچه ها کردن

شفامو میخوام دعا کنید .اگه رفتید زیارتگاه  دعا کنید .  اگه خواستید زیارت عاشورا و دعای توسل یا حتی سوره حمد بخونید اسمم سمیرا . 

چی بگم واقعا :(  خامواده خوب ندیدم   که دلسوز بچه هاشون باشن .یعنی بگن فقط به خاطر بچه ها ...

خونواده من مسخرن

واپسگرا هستن

اصلا نميدونم كدومشو بگم

مامانم اصلا غذاهم نميخوره واسه شكم خودش.

اينقدرررر لاغره كه نگو… از قيافه افتاده خيلي بدبخته 

افكار پوسيده داره كه ممكن نيسن تغييرش بده

داداشم سي سالشه شاگردي  ميكنه روزي ٢٠٠ت

اما حاضر نيست جايي استخدام بشه بيمه باشه موقيتاشو رد ميكنه .

بابام اصلادوس نداره كار كنه ، اگه بفرستيمش سركار افسردگي ميگيره.

فقط من به خودم ميرسم رفيقام فك ميكنن من زندگيم مرفه هست

چون ظاهرمو حفظ ميكنم 

اما چه فايده منم ديگه كم اووردم نااميدم

هيچكس خونه ما نمياد 


فقط حرفشو نزدم. منم خانواده خوبی نداشتم. مادرم اختلال شخصیت داره. منم از تنهایی خوشحال نیستم ولی چکا ...

ميز غذاخوري گرفتم (٦ماه)

داداشم و بابام هرروز ميگن اين چيه خريدي صندلياشو نميزارن سرجاش بمونه يا ميزارن كنار ديوار يا هولش ميدن ميخورخ زمين خراب ميشه

با كفش ميان ميرن ته اتاق 

فقط من فشارم ميره بالا

بطري واسه يخچال گرفتم داداشم هميشه دهن ميزاره اصلا از ليوان استفاده نميكنه حتي جلو مهمان!!!(الان خاله هام اصلا خونه ما اب نميخورن چايي نميخورن )

مف دماغشو ميكشه به ديوار ، من پاكش ميكنم!!!!

بخاطر اينكه ابرو من نره!

رواني شدم

اصلا ادم نميشن 

خونواده من مسخرن واپسگرا هستن اصلا نميدونم كدومشو بگم مامانم اصلا غذاهم نميخوره واسه شكم خودش. ا ...

درک میکنم،مادر من اختلال شخصیت مرزی داره، زندگی باهاش سخت بود، همه فکر میکردن چه مادر خوبی، جلو همه خودشو مادر نمونه نشون میداد ولی نامهربون بود، بدیش اینه که نمیتونستم به بقیه بگم چون از نظرشون اون ی زن محترم بود ولی روابط خارج از خانواده هم داشت و فقط من میدونستم و باید تحمل میکردم، روزی که به روش اوردم انواع تهمتای بد رو بهم نسبت داد، با زیرکی تمام کاری کرد که فامیل منو ی دختر بد و نامهربون با مادر میدونن ، و اونو ی مادر فداکار نمونه، اینکارا رو کرد که هیچکس حرفامو باور نکنه. زندگی گاهی برای بعضی ادما خیلی سخت میشه، و حرفای نگفته که تو گلوت گیر میکنه و هراز گاهی دلت میخواد فریاد بزنی ولی باید تحمل کرد، منم خیلی وقتا خانواده ها رو میبینم توی دلم حسودی میکنم، ولی چه میشه کرد!!! 😔 

درک میکنم،مادر من اختلال شخصیت مرزی داره، زندگی باهاش سخت بود، همه فکر میکردن چه مادر خوبی، جلو همه ...

من خودم يه دختر زودرنج و ناز نازي هستم

و دوس دارم خونوادم هوامو داشته باشن 

يكي باشه هوامو داشته باشه خرابكاريامو جمع كنه چيز يادم بده 

من هيچكسو نداشتم تو زندگيم راهنماييم كنه

اصلاااااااا دوس ندارم با دوستام درد دل كنم خوشم نمياد تو چشمشون خار بشم منو دست كم بگيرن 

هميشه ارزو داشتم يه خواهر داشتم باهاش درد دل ميكردم همشو ميگفتم بهش 

اما ندارم 

من نميتونم با بهترين دوستم درد دل كنم نميخوام

خونواده من مسخرن واپسگرا هستن اصلا نميدونم كدومشو بگم مامانم اصلا غذاهم نميخوره واسه شكم خودش. ا ...


ناامید نباش . محکم باش .

تو هم تو اون خونه مهمونی 

چند سال بعد ازدواج میکنی میری 


از نظر من خانواده تو نیاز به یک مشاور و روانشناس قوی داره ..

شفامو میخوام دعا کنید .اگه رفتید زیارتگاه  دعا کنید .  اگه خواستید زیارت عاشورا و دعای توسل یا حتی سوره حمد بخونید اسمم سمیرا . 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز