2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

واسه خودت اره ، مثلا من خیلی شده یچیزی رو حس کنم بده یا اتفاق میوفته و بشه  ولی اینکه اینجا تو ...

😂😂

فقط 13 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

انسان پنج تا حس داره یه حسی هست که گاهی یه چیزی نسبت به خودت یا نزدیکترین ادمایی دوبرت یه حالت الهام میشه بهت همچین چیزی .نه اینکه تو سایت میان میگن من حس ششمم.اصلا برا غریبه یا کسی که باهاش در ارتباط نیستی کار نمیکنه.اینکه اینجا میگن حدسه نه الهام

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

من خودم در مورد پدر مادرم خیلی حسم قویه.خودم میفهمم اون حسم‌الکیه و از استرسه.یا حسم واقعیه.چون میدونن من الکی حس نمیکنم چیزیو ازم مخفی نمیکنن دیگه.

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

واقعا که متاسفم

کسی که میپرسه میدونه خرافاته ولی خب شما نمیدونین چی تو ذهن یه ادم میگذره که مجبور میشه به ادما متوسل بشه به سوالاش جواب بده 

متاسف نباش نمیتونی جواب بدی بگو نمیدونم 

میشه برای رسیدن به خواسته هام صلوات بفرستین امیدوارم هزار برابرش به شما برسه 🦋💙
کسی که میپرسه میدونه خرافاته ولی خب شما نمیدونین چی تو ذهن یه ادم میگذره که مجبور میشه به ادما متوسل ...

میتونه کامنت قبلمو بخونه.جواب شما هم تکراریه.توجیح نداره.منم به ادمای خرافاتی بهتر از این جواب نمیدم

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز