2777
2789
عنوان

قیمت طلا

1236 بازدید | 14 پست

هرروز داره ارزون تر میشه بنظرتون تا کی ادامه داره

این ماه میخوام النگو بخرم ماه بعد یه انگشتر دارم اونو بفروشم چون پولش آخر تیر لازمه 

بنظرتون الان بفروشم یا میره بالا؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نظر شخصی من اینه  که 100 میلیون که از ملت بلوک کردن برا ماشین 24 ازاد میشه همه میرن طلا میخرن 1 ...

اره میخواستم همونم بپرسم اخه میگن بخاطر ثبت نام خودرو اومدن پایین این جریانش کی تموم میشه؟ احتمالا اون موقع بره بالا

خواهر ساده من وقتی گرمی ۲۸۰۰ بود صد و پنجاه میلیونش رو داد طلای خام خرید

اووووپسسسس...چه بد...خیلی بد جایی خریده...تا برسه به همون قیمت ادم پیر میشه...منم موقع فروش به همون قیمت خرید فروختم که همونم ضرره چون قیمتا چند برابر شده بودن و پولم عملا به فنا رفت

2.269

الان امروز دو مرداد ماهه قیمتش همینه 

البته بالا رفته بود اومد پایین تو همین قیمته الان 

به نظرتون بخریم یا نه بلاخره؟

ممکنه پایین تر بره 

چون من برای بلند مدت شاید نتونم نگهدارم ممکنه برای چند ماه دیگه بفروشم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز