2789
عنوان

🗿فقط۲۵ روز تا....

290 بازدید | 19 پست

فقط ۲۵ روز مونده کنکوریا حسش میکنن قشنگ 


دخترکی شاد در من می‌زیست...که چونان شاپرک، به این‌سو و آن‌سو میپرید...خیال پرواز داشت.. در گذر زمان.پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بال‌هایش ریخت... پَرپَر شد...کاربر 🔵 

سلام

با اجازه  استارتر

میشه  برای این تاپیکم گزارش بزنین؟

ممنون میشم 🙏🙏🙏

https://www.ninisite.com/discussion/topic/11180108/این-کاربری-رو-با-چنگ-و-دندون-حفظش-میکنم


⚠️⛔لطفا به هیچ‌وجه در تاپیک های من کامنت نگذارید🙏، اگه تاپیک یا پستی مورد پسند شد، لایک کنید، و حتی الامکان درخواست ندید🙏  ................  گاهی برای دل خودم، دلنوشته یا متنی رو دکلمه می‌کنم  .................   او قند روزهای تلخ من است❤                                   

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دانشجو ام ولی باز استرس گرفتم 🤒🤯😐

دوستان عزیز کاربر @ملوسکتونم2 من نیستم دوست دیگه ای هستن که به خاطر اینکه هر نام کاربری میزدن تایید نمیشد این نام کاربری رو گذاشتن.  اسلام به ذات خود ندارد عیبی،هر عیب که هست از مسلمانی ماست.مرگ بر اسرائیل. 🇵🇸 Free Palestine 🇵🇸سیعلمو الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون🖤به زودی ستمگران خواهند دانست چگونه به کیفرگاه و دوزخ بازگشت می کنند... این وعده خداوند است ❤ من افتخار دارم به دختری که چادرش تو سختی ها باهاشه     به مادری که امنیت به خاطر دعاشه       به کشوری که قطره قطره خون من فداشه ❤️بار الها جرعت ما را سر و سامان بده  انقلابا مشق هوشیاری به فرزندان بده    قهرمانا در دل میدان بمان جولان بده        رهبرا من مصطفایی دیگرم فرمان بده... ❤️حاج قاسم هنوز هم زنده است....🖤چادرم تاج بهشتیست که بر سر دارم. من محال است که آن را ز سرم بردارم... ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است. ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است ♥️حسین میگیری دستامو حسین میبینی اشکامو حسین تو قلبم میمونی دردامو میدونی از چشمای خیسم دردامو میخونی 🖤آدمی را آدمیت لازم است عود را گر بو نباشدهیزم است  . تو تاپیک های سرگرمی، بازی و مذهبی اگر تونستین تگم کنین 🌱اگر کامنتی گذاشتم ناراحت شدی بهم بگو من قصدم ناراحتی هیچکدومتون نیست. ✨💐
سلام با اجازه  استارتر میشه  برای این تاپیکم گزارش بزنین؟ ممنون میشم 🙏🙏🙏 https:/ ...

داش فقط سطخ دغدغت

دخترکی شاد در من می‌زیست...که چونان شاپرک، به این‌سو و آن‌سو میپرید...خیال پرواز داشت.. در گذر زمان.پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بال‌هایش ریخت... پَرپَر شد...کاربر 🔵 
من از الان استرس گرفتم

رشتت چیه

دخترکی شاد در من می‌زیست...که چونان شاپرک، به این‌سو و آن‌سو میپرید...خیال پرواز داشت.. در گذر زمان.پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بال‌هایش ریخت... پَرپَر شد...کاربر 🔵 
دانشجو ام ولی باز استرس گرفتم 🤒🤯😐

چی میخونین 

دخترکی شاد در من می‌زیست...که چونان شاپرک، به این‌سو و آن‌سو میپرید...خیال پرواز داشت.. در گذر زمان.پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بال‌هایش ریخت... پَرپَر شد...کاربر 🔵 

ایشاالله هر کسی که تلاش کرده به اون چیزی که میخواد برسه 

این روزای نزدیک کنکور آدم هم استرس داره که چی میشه و هم خوشحاله که داره تموم میشه

من امید دارم به رسیدن روزای خوب😍😍کاربری واگذار شده
چی میخونین 

پزشکی 

دوستان عزیز کاربر @ملوسکتونم2 من نیستم دوست دیگه ای هستن که به خاطر اینکه هر نام کاربری میزدن تایید نمیشد این نام کاربری رو گذاشتن.  اسلام به ذات خود ندارد عیبی،هر عیب که هست از مسلمانی ماست.مرگ بر اسرائیل. 🇵🇸 Free Palestine 🇵🇸سیعلمو الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون🖤به زودی ستمگران خواهند دانست چگونه به کیفرگاه و دوزخ بازگشت می کنند... این وعده خداوند است ❤ من افتخار دارم به دختری که چادرش تو سختی ها باهاشه     به مادری که امنیت به خاطر دعاشه       به کشوری که قطره قطره خون من فداشه ❤️بار الها جرعت ما را سر و سامان بده  انقلابا مشق هوشیاری به فرزندان بده    قهرمانا در دل میدان بمان جولان بده        رهبرا من مصطفایی دیگرم فرمان بده... ❤️حاج قاسم هنوز هم زنده است....🖤چادرم تاج بهشتیست که بر سر دارم. من محال است که آن را ز سرم بردارم... ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است. ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است ♥️حسین میگیری دستامو حسین میبینی اشکامو حسین تو قلبم میمونی دردامو میدونی از چشمای خیسم دردامو میخونی 🖤آدمی را آدمیت لازم است عود را گر بو نباشدهیزم است  . تو تاپیک های سرگرمی، بازی و مذهبی اگر تونستین تگم کنین 🌱اگر کامنتی گذاشتم ناراحت شدی بهم بگو من قصدم ناراحتی هیچکدومتون نیست. ✨💐
چندم برگزار میشه کنکور؟

۱۵ تیر 

دخترکی شاد در من می‌زیست...که چونان شاپرک، به این‌سو و آن‌سو میپرید...خیال پرواز داشت.. در گذر زمان.پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بال‌هایش ریخت... پَرپَر شد...کاربر 🔵 
۲۵ روز کنکور مانده۱۴روز به جشن عروسی ما شوهرم بعد پنج روز کنکور شرکت میکنه

شوهر هم ازدواج میکنه هم کنکور میده؟ شمام میدین چن سالتونه

دخترکی شاد در من می‌زیست...که چونان شاپرک، به این‌سو و آن‌سو میپرید...خیال پرواز داشت.. در گذر زمان.پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بال‌هایش ریخت... پَرپَر شد...کاربر 🔵 
داش فقط سطخ دغدغت

آبجی لطفا  گزارش بزنین

⚠️⛔لطفا به هیچ‌وجه در تاپیک های من کامنت نگذارید🙏، اگه تاپیک یا پستی مورد پسند شد، لایک کنید، و حتی الامکان درخواست ندید🙏  ................  گاهی برای دل خودم، دلنوشته یا متنی رو دکلمه می‌کنم  .................   او قند روزهای تلخ من است❤                                   
آبجی لطفا  گزارش بزنین

حله با موفقیت تعطیل شد تاپیکت

دخترکی شاد در من می‌زیست...که چونان شاپرک، به این‌سو و آن‌سو میپرید...خیال پرواز داشت.. در گذر زمان.پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بال‌هایش ریخت... پَرپَر شد...کاربر 🔵 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792