دخترکی شاد در من میزیست...که چونان شاپرک، به اینسو و آنسو میپرید...خیال پرواز داشت.. در گذر زمان.پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بالهایش ریخت... پَرپَر شد...کاربر 🔵
⚠️⛔لطفا به هیچوجه در تاپیک های من کامنت نگذارید🙏، اگه تاپیک یا پستی مورد پسند شد، لایک کنید، و حتی الامکان درخواست ندید🙏 ................ گاهی برای دل خودم، دلنوشته یا متنی رو دکلمه میکنم ................. او قند روزهای تلخ من است❤
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
دوستان عزیز کاربر @ملوسکتونم2 من نیستم دوست دیگه ای هستن که به خاطر اینکه هر نام کاربری میزدن تایید نمیشد این نام کاربری رو گذاشتن. اسلام به ذات خود ندارد عیبی،هر عیب که هست از مسلمانی ماست.مرگ بر اسرائیل. 🇵🇸 Free Palestine 🇵🇸سیعلمو الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون🖤به زودی ستمگران خواهند دانست چگونه به کیفرگاه و دوزخ بازگشت می کنند... این وعده خداوند است ❤ من افتخار دارم به دختری که چادرش تو سختی ها باهاشه به مادری که امنیت به خاطر دعاشه به کشوری که قطره قطره خون من فداشه ❤️بار الها جرعت ما را سر و سامان بده انقلابا مشق هوشیاری به فرزندان بده قهرمانا در دل میدان بمان جولان بده رهبرا من مصطفایی دیگرم فرمان بده... ❤️حاج قاسم هنوز هم زنده است....🖤چادرم تاج بهشتیست که بر سر دارم. من محال است که آن را ز سرم بردارم... ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است. ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است ♥️حسین میگیری دستامو حسین میبینی اشکامو حسین تو قلبم میمونی دردامو میدونی از چشمای خیسم دردامو میخونی 🖤آدمی را آدمیت لازم است عود را گر بو نباشدهیزم است . تو تاپیک های سرگرمی، بازی و مذهبی اگر تونستین تگم کنین 🌱اگر کامنتی گذاشتم ناراحت شدی بهم بگو من قصدم ناراحتی هیچکدومتون نیست. ✨💐
سلام با اجازه استارتر میشه برای این تاپیکم گزارش بزنین؟ ممنون میشم 🙏🙏🙏 https:/ ...
داش فقط سطخ دغدغت
دخترکی شاد در من میزیست...که چونان شاپرک، به اینسو و آنسو میپرید...خیال پرواز داشت.. در گذر زمان.پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بالهایش ریخت... پَرپَر شد...کاربر 🔵
دخترکی شاد در من میزیست...که چونان شاپرک، به اینسو و آنسو میپرید...خیال پرواز داشت.. در گذر زمان.پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بالهایش ریخت... پَرپَر شد...کاربر 🔵
دخترکی شاد در من میزیست...که چونان شاپرک، به اینسو و آنسو میپرید...خیال پرواز داشت.. در گذر زمان.پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بالهایش ریخت... پَرپَر شد...کاربر 🔵
دوستان عزیز کاربر @ملوسکتونم2 من نیستم دوست دیگه ای هستن که به خاطر اینکه هر نام کاربری میزدن تایید نمیشد این نام کاربری رو گذاشتن. اسلام به ذات خود ندارد عیبی،هر عیب که هست از مسلمانی ماست.مرگ بر اسرائیل. 🇵🇸 Free Palestine 🇵🇸سیعلمو الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون🖤به زودی ستمگران خواهند دانست چگونه به کیفرگاه و دوزخ بازگشت می کنند... این وعده خداوند است ❤ من افتخار دارم به دختری که چادرش تو سختی ها باهاشه به مادری که امنیت به خاطر دعاشه به کشوری که قطره قطره خون من فداشه ❤️بار الها جرعت ما را سر و سامان بده انقلابا مشق هوشیاری به فرزندان بده قهرمانا در دل میدان بمان جولان بده رهبرا من مصطفایی دیگرم فرمان بده... ❤️حاج قاسم هنوز هم زنده است....🖤چادرم تاج بهشتیست که بر سر دارم. من محال است که آن را ز سرم بردارم... ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است. ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است ♥️حسین میگیری دستامو حسین میبینی اشکامو حسین تو قلبم میمونی دردامو میدونی از چشمای خیسم دردامو میخونی 🖤آدمی را آدمیت لازم است عود را گر بو نباشدهیزم است . تو تاپیک های سرگرمی، بازی و مذهبی اگر تونستین تگم کنین 🌱اگر کامنتی گذاشتم ناراحت شدی بهم بگو من قصدم ناراحتی هیچکدومتون نیست. ✨💐
دخترکی شاد در من میزیست...که چونان شاپرک، به اینسو و آنسو میپرید...خیال پرواز داشت.. در گذر زمان.پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بالهایش ریخت... پَرپَر شد...کاربر 🔵
۲۵ روز کنکور مانده۱۴روز به جشن عروسی ما شوهرم بعد پنج روز کنکور شرکت میکنه
شوهر هم ازدواج میکنه هم کنکور میده؟ شمام میدین چن سالتونه
دخترکی شاد در من میزیست...که چونان شاپرک، به اینسو و آنسو میپرید...خیال پرواز داشت.. در گذر زمان.پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بالهایش ریخت... پَرپَر شد...کاربر 🔵
⚠️⛔لطفا به هیچوجه در تاپیک های من کامنت نگذارید🙏، اگه تاپیک یا پستی مورد پسند شد، لایک کنید، و حتی الامکان درخواست ندید🙏 ................ گاهی برای دل خودم، دلنوشته یا متنی رو دکلمه میکنم ................. او قند روزهای تلخ من است❤
دخترکی شاد در من میزیست...که چونان شاپرک، به اینسو و آنسو میپرید...خیال پرواز داشت.. در گذر زمان.پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بالهایش ریخت... پَرپَر شد...کاربر 🔵