badbaran مدیر استارتر عضویت: 1402/03/13 تعداد پست: 178 عنوان خواهرشوهر 76 بازدید | 3 پست از خواهر شوهرتون راضی هستین تا حالا باهاشون دعوا کردین 1402/03/19 | 16:43 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
silk عضویت: 1397/02/28 تعداد پست: 16403 من خواهر همسر هستم تا حالا با عروس دعوا نکردم ولی دو بار در برابر بی ادبیش بداخلاقی کردم یکبار هم تو مجلسی که بود هیچکدوم جلو نرفتیم سلام علیک کنیم ولی تو جمع دوتایی یا جای دیگه همیشه احترام گذاشتم
aghamoon عضویت: 1399/10/04 تعداد پست: 2527 ندارم شکر خدا ولی خودم تاحالا با زن داداشم دعوا نکردیم خیلی صمیمی نیستیم محترمانه ست روابطمون
sepi_tow عضویت: 1397/04/29 تعداد پست: 18134 رابطمون عالیه یه وکیل - مهندسِ فمینیستِ محیط زیستیِ آچار به دست که عاشقِ همسرش ، حیوانات ، موسیقی و زندگیه #حامی_حیوانات #individualism# childfree #vegan