2777
2789
عنوان

چای

148 بازدید | 4 پست

خانومای شهر زیبای یزد کسی اینجا هست ؟ من چند روز پیش یزد بودم بعد یه چای خوردم اینقدر خوش عطر و طعم بود و در عین حال سبک تا میریختی تو فنجون عطرش ماشین رو پر می‌کرد میخواستم بدونم شهر یزد بیشتر چه چایی مصرف میکنن ؟ ما اینو تو مهمانسرا برامون گذاشته بودن و بعد دم کردیم راهی شهرمون شدیم دیدم عجب عطر و بویی داره تا حالا همچین چایی نخورده بودم اما متاسفانه تو شیشه بود و چیزی روش ننوشته بود که پیدا کنم بگیرم یه جورایی عطرش مثل قهوه یزدی بود یعنی عطر هل رو حس میکردی اما چایش خیلی سبک بود هر چند زیاد ریخته بودیم توی فلاسک 

سلام و وقت بخیر بنده فروشنده چای مرغوب لاهیجان هستم. محصولات رو با دقت و مستقیم از کارخانه به دستتون می رسونیم. در سایت با سلام هم غرفه داریم. نظرات مصرف کنندگان رو که از نقاط مختلف کشور هست لطفا مطالعه بفرمایید. الان مشتریانمون هر بار چاییشون تمام میشه مجددا خرید می کنند. خوشحال میشم سری به غرفه ما بزنید. محصولاتمون با کمترین سود هست. چای بی کیفیت نداریم.09379866291. در ایتا روبیکا و بله در خدمتیم. چای خوب*احساس خوب/باکیفیت*کمترین سودچای باکیفیت را ارزان بنوشید:  "چای خوب***احساس خوب "https://basalam.com/sayar_hyper_market

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام و وقت بخیر بنده فروشنده چای مرغوب لاهیجان هستم. محصولات رو با دقت و مستقیم از کارخانه به دستتون می رسونیم. در سایت با سلام هم غرفه داریم. نظرات مصرف کنندگان رو که از نقاط مختلف کشور هست لطفا مطالعه بفرمایید. الان مشتریانمون هر بار چاییشون تمام میشه مجددا خرید می کنند. خوشحال میشم سری به غرفه ما بزنید. محصولاتمون با کمترین سود هست. چای بی کیفیت نداریم.09379866291. در ایتا روبیکا و بله در خدمتیم. چای خوب*احساس خوب/باکیفیت*کمترین سودچای باکیفیت را ارزان بنوشید:  "چای خوب***احساس خوب "https://basalam.com/sayar_hyper_market

سلام و وقت بخیر بنده فروشنده چای مرغوب لاهیجان هستم. محصولات رو با دقت و مستقیم از کارخانه به دستتون می رسونیم. در سایت با سلام هم غرفه داریم. نظرات مصرف کنندگان رو که از نقاط مختلف کشور هست لطفا مطالعه بفرمایید. الان مشتریانمون هر بار چاییشون تمام میشه مجددا خرید می کنند. خوشحال میشم سری به غرفه ما بزنید. محصولاتمون با کمترین سود هست. چای بی کیفیت نداریم.09379866291. در ایتا روبیکا و بله در خدمتیم. چای خوب*احساس خوب/باکیفیت*کمترین سودچای باکیفیت را ارزان بنوشید:  "چای خوب***احساس خوب "https://basalam.com/sayar_hyper_market

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

چرااااااا

r14799643 | 19 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز