2777
2789
عنوان

ناباروری

97 بازدید | 5 پست

سلام

کسی بوده برای بارداری از مرکز ناباروری هلال احمر نتیجه گرفته باشه ؟؟

یا مرکز ناباروری مام 

میشه لطفا اگه تجربه دارید کمک کنید برای یکی از دوستام میخوام خیلی اذیت میشه😢

میخواد زود ب نتیجه برسه

اگه وضعش خوبه بره مام...چون خیلی گرونه مام..

هلال احمر نشنیدم..

بیمارستان مهدیه دولتیه. بد نیست.

ابن سینا هم خوبه برای ناباروری و سقط

✌🏻 از هر آدمی به اندازه شعورش توقع داشته باشین ✋🏻🥲       حداقل اینطوری ،کمتر عذاب میکشین... چون ما به هررررکی پرو بال دادیم،پرواز کرد🕊️ از اون بالا رید💩 روی سرمون!!                          ❌اگه مخالف حرف منی🤔لازم نیست ،ریپلی کنی❌و نظرتو به من تحمیل کنی!! نظر من همینه ک برای اسی نوشتم..              نظر من برای تو نیست،به خودت نگیر   ✌🏻😏                                                                                                    ❌❤️میشه ازت خواهش کنم برام 🖤 1دونه یا هرچندتا دوست داری عزیزم 🖤برام  سوره کوثربخونی😢🌼🥰🖤 بِسْمِاللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم❤️إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ ﴿١❤️﴾ فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ ﴿❤️٢﴾ إِنَّ شَانِئَکَ هُوالأبْتَرُ ﴿❤️٣﴾                                            

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه وضعش خوبه بره مام...چون خیلی گرونه مام.. هلال احمر نشنیدم.. بیمارستان مهدیه دولتیه. بد نیست. ...

عزیزم فقط مهم اینه که زود نتیجه بگیره شده باشه وام میگیره 

عزیزم فقط مهم اینه که زود نتیجه بگیره شده باشه وام میگیره 


ابن سینا و مام خوبن

✌🏻 از هر آدمی به اندازه شعورش توقع داشته باشین ✋🏻🥲       حداقل اینطوری ،کمتر عذاب میکشین... چون ما به هررررکی پرو بال دادیم،پرواز کرد🕊️ از اون بالا رید💩 روی سرمون!!                          ❌اگه مخالف حرف منی🤔لازم نیست ،ریپلی کنی❌و نظرتو به من تحمیل کنی!! نظر من همینه ک برای اسی نوشتم..              نظر من برای تو نیست،به خودت نگیر   ✌🏻😏                                                                                                    ❌❤️میشه ازت خواهش کنم برام 🖤 1دونه یا هرچندتا دوست داری عزیزم 🖤برام  سوره کوثربخونی😢🌼🥰🖤 بِسْمِاللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم❤️إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ ﴿١❤️﴾ فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ ﴿❤️٢﴾ إِنَّ شَانِئَکَ هُوالأبْتَرُ ﴿❤️٣﴾                                            
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792