2789
عنوان

به جاری گفتم

694 بازدید | 32 پست

امروز رفتم برای خرید .شوهرم گفت کارتم موجودی نداره از کارت برادرم بکش .با برادرش شریکند 

رفتم کارت بکشم این بچه جاری هم بود گفتم که اصلا نرمال نیست .جلو اون همه آدم داد میزد کارت بابامه .نمی‌دم .من م کارت و دادم بچه .از کارت خودم کشیدم .خدا خدا می کردم کم نباشه موجودی داشته باشم .خدا رو شکر اضافه کار ریخته بودن برام .

جاری گفت چرا کم گرفتی .منم روک گفتم پسرت نذاشت.گفت کارت بابامه .اونم الکی و نمادین با بچه ش دعوا کرد .اون بچه هم داد میزد که گریه می اندازم اینا رو .من و دخترم و می گفت 

رسیدنی خونه ما .اون بچه گفت می خواهم بیام خونه شما جاری هم خدا خواسته سکوت کرده بود .منم گفتم نه نیا .خداحافظی کردم رفتم .

من م قبلاً که به شوهرم می گفتم این بچه فحش های بد میده می گفت چرا من نمی شنوم .غیر مستقیم می گفت یعنی دروغ میگی .دیشب خودش شنید که می گفت میرینم بهت .به من و دخترم می گفت .شوهرم شنید پاشد داد زد سرش . منم بعد رفتن بچه .گفتم داد نزن که به پدر ش بگو .این که نشد .



دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

چه زندگی شخمی داری😁

همینجوریش یه شهر بام بَده..تو سمت من باش عذابم نده💔🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶      یکروز بالاخره آخرین کسی که تو رو میشناسه میمیره! و خاطرت برای همیشه فراموش میشه....! پس از زندگیت لذت ببر❣️
بچش تربیت نداره درسته اما خب شما هم زیادی تند رفتی  بچه اس دیگه نمیفهمه که

هشت سالشه چه بچه ای 

دیگه اعصابم نمی کشه خیلی بی ادب و دهن دریده هست انگار اراذل اوباشه

بچه رو لوسش کردن ولی با دعوا باهاش مخالفم  مثلا برای کارت چرا باید دست بچه بدن اخه کارت و نبا ...

اصلا دستش نبود اون دهن ش دریده هست اصلا انگار بچه نیست یه آدم دریده بزرگ ه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792