میشه ازتون چندتا سوال بپرسم؟بچا ها گفتن شما حس ششمی.اگه اذیت نشدید و براتون مقدور بود جواب بدید
۱_وام خونمون تا چندوقت دیگه جورمیشه
۲_تاچندوقت دیگه منو همسرم میریم تو خونه خودمون و مستقل میشیم
۳_مادرشوهرم و فاطی راجبه من چی میگن
۴_حس فرد موردنظر درباره من قبلا چی بوده؟یا الان چیه؟