من در حال حاضر با خانوادم ارتباط زیادی ندارم
دوستام در حال سلام احوال پرسی یه دوست صمیمی داشتم اونم ندارم دیگه عملا تنهام
کسی رو ندارم
تو امتحانام نتیجه خوبی نگرفتم۲۹ روز دیگه کنکور دارم
هیچ لذتی تو زندگیم ندارم
خیلی وقته از ته دل نخندیدم
میرم یه نیم ساعتی تو گروها چت کنم بازم حس تنهایی میکنم و حرف مشترکی با کسی ندارم
میدونم راهکاری نداره
عملا تنهام😵💫🥲
فقط خواستم بگم تخلیه شم
تنهایی+ استرس+ ناراحتی هر سه تا رو باهم دارم تجربه میکنم
کسی در شرایط من هس؟