2777
2789
عنوان

ادبیات کلاسیک؟!

173 بازدید | 10 پست

چیا خوندین 

کدوم و خیلی دوست داشتین 

من جین ایر کتابی ک هیچ وقت فراموش نمیکنم 

ابله 

برادران کارامازوف 

مردی ک می‌خندد 

کلبه عمو تام 

بلندی های بادگیر 

عقل و احساس 

غرور و تعصب 

خیلی خوب بودم تو ذهنم هستن شمام بگین

منت نکش از غیر / پر و بال خودت باش                                                        معاون و مشاور مدرسه.مدرس تربیت جنسی و مهارت های زندگی واستعداد یابی کودکان

من با شخصیت آنه و جین ایر هم تایپم دلت بخواد     

بنده‌ای‌باخداگفت:اگرسرنوشت‌مرانوشته‌ای پس‌چرادعاکنم؟خدا‌گفت:شاید‌نوشته‌باشم‌هر‌چه‌دعا‌کند!˘˘‌ ✨️🪴

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آنا کارنینا  کشتن مرغ مینا

آنا کارینانام خیلی عالیه 

اما هم قشنگه 

کشتن مرغ مینا رو نخوندم متاسفانه

منت نکش از غیر / پر و بال خودت باش                                                        معاون و مشاور مدرسه.مدرس تربیت جنسی و مهارت های زندگی واستعداد یابی کودکان

اگ بک گراند کلاسیک رو می پسندین فیلم های انولا علمز خیلی خوبن

بانو کاملیا هم واقعا قشنگ بود

بنده‌ای‌باخداگفت:اگرسرنوشت‌مرانوشته‌ای پس‌چرادعاکنم؟خدا‌گفت:شاید‌نوشته‌باشم‌هر‌چه‌دعا‌کند!˘˘‌ ✨️🪴
آنا کارینانام خیلی عالیه  اما هم قشنگه  کشتن مرغ مینا رو نخوندم متاسفانه

کشتن مرغ مینا مربوط به آزادی سیاه ها تو آمریکاست . کتاب قشنگی بود.

من سبک کتابهای آگاتا کریستی رو هم خیلی دوست دارم . 

راز داوینچی هم خیلی قشنگه اگر معمایی دوست داشته باشی


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز