2777
2789
عنوان

آرزو دارم...💔

114 بازدید | 6 پست

که پدر و مادرم بمیرن راحت شم از دستشون لحظه شماری میکنم که بالاخره نفس راحت بکشم حالا یه سریاتون میاین پشیمون میشی و برات زحمت کشیدن و... کدوم زحمت آخه ، اینکه برام خرج نمیکنن میگم مانتو می‌خوام میگن پول نیست اگرم باشه میگن لباس داری با اینکه خداشاهده به جز دو تا مانتو هیچی دیگه ندارم خیلی چیزا دیگه هم هست... هردوتاشونم کارمندن ، همش تیکه انداختن همش کوچیکم میکنن حالم ازشون بهم میخوره 

میدونم جوونی و نیاز داری به این چیزایی که گفتی ولی تو به پدر و مادرتم نیاز داری اینجوری نگو

مهم ترین و اصلی ترین قانون انسانیت اینه که دل نشکنیم همین . سخت نیس💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه قرارع حضورشون اینجوری باشه نمی‌خوام باشن...

یعنی پدر مادری که به دنیات آوردن و بزرگت کردن هر چند نامطلوب رو دوست نداری ؟

مهم ترین و اصلی ترین قانون انسانیت اینه که دل نشکنیم همین . سخت نیس💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

فیلرچانه

نفس1403 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792