آب و اسکاج هم همون دیگه حالا فقط دردسرش بیشتره
نه منظورم اینه مثلا دوستم تو کوچه کلیدش از دستش میوفته بر میداره همون طوری می ذاره جیبش میگه اشکالی نداره کثیف نیست ولی من حالا یا باید بشورمش یا الکل بزنم
میگم شما چطوری هستید؟به نظرتون کار من درسته یا دوستم