2777
2789
عنوان

دلمه با سویا 😵‍💫

1385 بازدید | 34 پست

کسی تا حالا درست کرده ؟ اگه بجا گوشت سویا بزنم و بخوام ببرم برا کسی ، خیلی معلوم میشه گوشت نداره؟ 🤐

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️

خیلی خوشمزه میشه 

من با سویا بیشتر دوست دارم

 اگر درماندگی و اعتماد به نفس نداشتن باعث جذابیت بیشترمون میشد،دنیا جای بهتری نبود؟اگر صفت [اویزون]برای بقیه جذاب بود چی؟                                              [کاربر واحد پشتیبانی قدیم]

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله عزیزم عطر و طعم گوشت مشخصه 

زکات عقل تحمل نادانان است... .چقدر سخت و طاقت فرساست که خلقی از زبانت در امان نباشند چقدر کاربر ترسناک تو این سایت هست که فقط باید ازشون دور شد و فرار کرد و چقدر باید تاسف خورد که معنی و مفهموم خیلی از کلمات رو بلد نیستن و مدعی هم هستن پناه میبرم به خدا از هتاک و فحاش افسار گسیخته من سلیطه بازی بلد نیستم... ..ادب از که آموختی؟! از کاربرهای هميشه در صحنهٔ نی‌نی سایت!!!!کاش یاد بگیریم نظر با عقیده متفاوت هست لطفا عقاید خودتون رو در قالب نظر به دیگران تحمیل نکنید بله با شما هستم کاربر همه چیز دان که تمام کتاب های دنیا با عنوان های مختلف رو مطالعه کردی اما هنوز اندر خم فهم تفاوت نظر با عقیده هستی 
حداقل قاطی بزن

الان گوشت ندارم 🥲

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️

نه یه کاری کن سویا ریز بگیر یه کوچولو با دنبه قاطیش کن کلا بوی گوشت می گیره کسی متوجه نمی شه

 یه روزی مثل همین امروز  نه موی سپید داشتم نه غصه و دغدغه برای فردا .درست مثل امروز  دخترم بی دغدغه مست جوانیم بودم و  در اوج ...  اما الان من می دونم که چقدر زمان زود می گذره... پس  دخترا و پسرای  من قدر لحظاتون رو خوب بدونید ((مادری))
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز