2777
2789
عنوان

اکسم برگشته

1140 بازدید | 16 پست

بچه ها من قبلا یبار تجربه شکست عشقی داشتم بعدازاون تجربه خیلی سخت بایه اقاپسردیگه ای دوست شدم باهم قرار رفتیم ومن ازایشون خوشم اومد کمی هم وابسته شون شدم بعد ایشون بهم گفتن که ازمن خوشش نیومده وبه دلش ننشستم وکات کردیم حدود سه ماه باهم بودیم بعد الان بعد ۴ماه برگشته میگه اشتباه کردم فلان ببخشید منم گفتم خودتو ثابت کن الان یه هفتس میحرفیم ولی ایشون باز خیلی کم بامن چت میکنه ویجوریع نمیدونم چیکارکنم بنظرتون چیکارکنم؟؟؟ 

☁💙🍓🦋

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی تو جون میدی واسه سواستفاده کردن ازت😒

پسره به خودش اجازه بدع بگه خوشم نیومده ازت

حقیرت کنه بره بعد برگرده تو قبولش کنی

تا دوبارع قهوه ایت کنع

بهت تبریک میگم تو از ادم های دوره ادم و حوا ساده تری

💚🕊🦋🌹🌻☘🍀🌿🌱🐠🐝💚
میگن زیر ۶ ماه برگرده یعنی دیگه مال خودته

اکس منم پیام داده بود شرایط بد بود واسه همین کات کردم ولی میخواستم دوباره یروری یجایی واسه خودم شی

منم گفتم بیااااا برووووووووووووووو

به گزارش زدنت ادامه بده،به خواستت رسیدی اخطار گرفتم😐
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز