2777
2789
عنوان

وام

| مشاهده متن کامل بحث + 561 بازدید | 43 پست

من نگرفتما ولی ی مدت ک پیگیر بودم

انگار بانک رسالت و بانک اینده اینکارو میکنن

فقط باید توشون حساب داشته باشی

یکم هم با حسابت بازی کنی بفهمن میتونی پس بدی

وقتی جوابتو نمیدم ینی مهم نیستی...                                            پس ریپ نزن😕

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اگه ميتوني يكماه از يكي قرض بگير بذار رسالت بهت ده تومن وام رو ميده بعدم پول قرض رو پس بده

هیچکی نمیده به برادر و خواهر شوهر و شوهر خاله ووو رو انداختیم گفتن نداریم ..واقعا شرایط بدی گیر کردیم 

بازم دلم گرفته....گریم اختیاری نیست......💔

هیچکی نمیده به برادر و خواهر شوهر و شوهر خاله ووو رو انداختیم گفتن نداریم ..واقعا شرایط بدی گیر کردی ...


طلا داری؟ اگه طلا داری میتونی بجا ضامن ب عنوان ضمانت بزاری بانک

اندازه همون بهت وام میدن


وقتی جوابتو نمیدم ینی مهم نیستی...                                            پس ریپ نزن😕
طلا داری؟ اگه طلا داری میتونی بجا ضامن ب عنوان ضمانت بزاری باکن اندازه همون بهت وام میدن


پارسال یه مقدار داشتم رفت برای رهن 

امسال خیلی شرایطمون بدتر شده 

بازم دلم گرفته....گریم اختیاری نیست......💔

اشنا اینجوری که سوری بنویسه نه  وامم رفتیم گفتن اصلا بودجه ای برای این وام نداریم  انشال ...

ایشالع خدا مشکلت حل کنه کسب کار شوهرت خوب بشه .دوست منم دنبال خونه هست هرجا میره 150تومن کمش پول پیش میخوان

🕊️ویترین دل من⬅️ساراهستم،ی خانوم گوگولی وادایی👠مهربوون و رکم،اگ بی دلیل کسی،سر به سرم بزاره قوقولی🐓میشم🫥ازجنس ققنوسم،بارها ازخاکسترم متولدشده ام 🔥خدایاهرکجا اسمتو نوشتم امید جوا🍀ه زد💫شاکرخدام بخاطروجودهمسر و خواهرم 🫂معتقد ب مذهب انسانیت(یک ساعت عدالت بهتر از یکسال عبادت فیک)✅ ازمجردی نترس⚠️ از انتخاب غلط بترس ازدواج پیدا کردن ی همسفر خوبه ن فقط ی هم خونه 🏠کپی پروفایل 🚫صدای تشویق و توهین ،هردو برایم نویز هست 📢

پارسال یه مقدار داشتم رفت برای رهن  امسال حتی خیلی شرایطمون بدتر شده

نمیدونم چی بگم

امیدوارم مشکلت حل بشه

اگه چیزی ب ذهنم رسید حتما بهت میگم عزیزم♥

وقتی جوابتو نمیدم ینی مهم نیستی...                                            پس ریپ نزن😕
ایشالع خدا مشکلت حل کنه کسب کار شوهرت خوب بشه .دوست منم دنبال خونه هست هرجا میره 150تومن کمش پول پیش ...

فدات شم 

انشالله هر کی دنبال خونه اس خدا خودش کمک کنه 

امسال واقعا فاجعه اس اجاره ورهنا 

بازم دلم گرفته....گریم اختیاری نیست......💔

اگه ميتوني يكماه از يكي قرض بگير بذار رسالت بهت ده تومن وام رو ميده بعدم پول قرض رو پس بده

متاسفانه یسری آدمای بد حساب هم باعث شدن آدم نتونه به کسی کمک کنه من از پول شوهرم که برا خودش و شریکاش بود دادم داداشم قول داد سه ماه برگردونه بعد یسال گفت شوهرت که وضعش خوبه فکر کن خیرات کردی 😐آبروم رفت 

🕊️ویترین دل من⬅️ساراهستم،ی خانوم گوگولی وادایی👠مهربوون و رکم،اگ بی دلیل کسی،سر به سرم بزاره قوقولی🐓میشم🫥ازجنس ققنوسم،بارها ازخاکسترم متولدشده ام 🔥خدایاهرکجا اسمتو نوشتم امید جوا🍀ه زد💫شاکرخدام بخاطروجودهمسر و خواهرم 🫂معتقد ب مذهب انسانیت(یک ساعت عدالت بهتر از یکسال عبادت فیک)✅ ازمجردی نترس⚠️ از انتخاب غلط بترس ازدواج پیدا کردن ی همسفر خوبه ن فقط ی هم خونه 🏠کپی پروفایل 🚫صدای تشویق و توهین ،هردو برایم نویز هست 📢

تنها چارت به نظرم یا قرض یا صندوق خانگی بزاری نفر اولم خودت باشی هست.بانکا اذیت میکنن سر ضامن

صندوق خانگی هم خوبه 

ولی اطرافم نمیدونم پیدا میکنم که صندوق خونگی بخوان ببینم چی میشه 


بازم دلم گرفته....گریم اختیاری نیست......💔

چجوریه شرایطش

من كارمندم برا من شرايطش خوبه 

پول ميذاري مي مونه بهت امتياز وام قرض الحسنه ٢ درصد كارمزد ميده 

هر چي بيشتر بمونه بيشتر وام ميگيري يا هر چي مبلغت بيشتر باشه بعدم پولت ميتوني برداري

ضامن هم بر اساس اعتبار سنجي معمولا سفته از خودت و ضامن ميخاد يا اگه خودت يا ضامنت كارمند باشييد يا جواز كسب داشته باشه بهتره افتتاح حسابش اينترنتي هست 

تاپیک ها از تاریخ 1402/08/26 مال من tarkhon  هست. تاپیک های قبل اون مال کاربری هست که من این کاربری را مدتی بهشون واگذار کرده بودم.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز