2777
2789
عنوان

مسافرت

123 بازدید | 16 پست

خواستم بپرسم رویه ی مسافرت رفتن های شما چجوره؟ همیشه سفر دوتایی با شوهرتون میرین؟ یا گاهی با خانواده همسرهم میرید؟ یا اینکه یه دور دوتایی یهددور با خانواده همسر؟ هرکی دوست داشت بگه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فقط یه بار با خانواده ی همسرم سفر رفتم تبریز . اونم موقع رفتن جدا رفتیم . اونا رفتن خونه ی خاله ی همسرم ما رفتیم هتل . ما بیشتر دو نفره میرفتیم گردش ، اونا مهمونی و بازدید فامیل.  برگشت با هم بودیم 


یه وکیل - مهندسِ فمینیستِ محیط زیستیِ آچار به دست که عاشقِ همسرش ، حیوانات ، موسیقی و زندگیه #حامی_حیوانات #individualism# childfree #vegan

اکثرا دسته جمعی میریم ،وبیشتر باخانواده همسر ،البته خودم هم دوست دارم ،

آره حالا اکثرا هم با اونا نرن ، خوب گاهی هم لازمه با اوناهم برن چون بالاخره خونوادشن اوناهم دوست دارن با پسرشون باشن خوب اما اینکه بگیم همیشه نه سخت میشم اما گاهی دونفره و گاهیم دسته جمع خوبه به نظرم

هیچی به نظرت کسی که توقع داره ماه عسل با یه عروس و داماد پاشه بیاد و خودش هیچ گونه خجالتی نداره چی م ...

چی بگم والا حق داری و دیگه درک و شعور یه چیز ذاتیه دیگه خودشون باید تشخیص داشته باشن که ندارن!

آره حالا اکثرا هم با اونا نرن ، خوب گاهی هم لازمه با اوناهم برن چون بالاخره خونوادشن اوناهم دوست دار ...

خوب زمانی که بچه نداشتیم ،یا باخانواده هایی که همسن خودمون بودن البته فامیل شوهر بیرون میرفتیم وچند سفر با مادرشوهر وپدر شوهر ولی الان که بچه داریم ،سفر دونفره دیگه معنی نداره ،خانواده خودمون میریم ولی سالی یکبار حتما با خواهر شوهرها میریم ،وسالی یکبار هم با خانواده خودم .

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز