2777
2789
عنوان

از بس گرمه که..😸

232 بازدید | 10 پست

تو آبیخ درست کردم میزارم رو لپم آب زدن به صورت دیگه فایده نداره😹😹

یه عدد عاشق فیلم کره ای چینی و آسیای شرقی اگر کیدراما یا سیدراما میبینی ناشناخته دوست خوب منی🩷😚 توی دنیایی که همه چی شیباله تو کنچانا باش 🌕 بدنسازی نمیرم. سپردمش به خودت اوس کریم، تو بساز، تو بسازی قشنگتره😂

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من سنندجم هوا هنوز خنکه هیچ کس کولر استفاده نمیکنه تازه شبا پنجره هم میبندیم چون شبا سرد میشه

اره تبریز هم اینجوریه

شب پنجره باز باشه تا صبح یخ می‌زنیم 

کلا کولر نداریم ما😂

                                   نه تو آنی که همانی ؛ نه من آنم که تو دانی🤍🌱      یا امام رضا ضامن آهو شدی میشه ضامن منم بشی؟💕.          تایپ شخصیتی ESTJ💜

طرف ما سرده مگه اینکه تحرک کنم گرم بشم

𓆃ایران زمین𓄂      "نخستین گام برای از میان برداشتن یک ملت، پاک کردن حافظه آن است. باید کتاب‌هایش را، فرهنگش را و تاریخش را از بین برد. بعد کسی را گمارد که کتاب‌های تازه‌ای بنویسد، فرهنگ تازه‌ای جعل کند و تاریخ تازه‌ای بسازد...”.ملت هارا از تاریخشان دور نگه دارید در این صورت راحت کنترل میشوند. تاریکاندیشان می‌خواهند زنان را درسیاهینگه دارند ؛آن‌ها ازروشنشدن ذهن زن می‌ترسند؛چون می‌دانند زن بداند، به کودکش هم یاد خواهد داد ... *من خود اندوهگین نیستم اندوه عالمم، سرزمینی در سینه ام گریه میکند*

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792