2777
2789

لباسو عروسو تو ارایشگاه پوشیدم هیچی نبردم عمارت گردنبندی ک تو گردنم بود و انگشترم و گل و کفشام و به عنوان اکسسوری فیلم گرفتن به نظرم اگر هزینشو میتونی بدی کلیپو درست کن خیلی خاطره انگیز میشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

لباس رو تو ارایشگاه میپوشن زیبا

همونطور که از اسم کاربریم مشخصه اسمم هستی هست😁 (اسممو خیلی دوست دارم بابام انتخابش کرده) یک دختر مجردم مشغول تحصیل و تلاش برای اینده برای همگی یک زندگی سرشار از حس خوب و سلامتی و خوشی ارزو میکنم شمام اگر امضامو خوندین یک ارزوی قشنگ برام بکنید اگر تونستید به خودمم بگید چه ارزویی کردید😁 جدیدا مامان بزرگمو از دست دادم  زن خوبی بود اگر امضامو خوندین براش یک صلواتی چیزی بفرستین اگر فرستادین بگید منم برای رفتگانتون صلواتی چیزی بفرستم

لباسو که ارایشگاه پوشیدم 

اکیپ عمارت هم گفته برامون ناهار بیارید خودتونم ببریدمونو بیارید

امضام خونده بشه🤌وقتی از یک فروشگاه بزرگ خرید می‌کنید، کمک می‌کنید یک نفر هفتمین ویلای خود را بسازد و دهمین ماشینش را بخرد؛ اما وقتی از بقالی محل یا یک مغازه ساده خرید کنید آن فرد می‌تواند برای فرزندش آن وسیله‌ای که نیاز دارد را بخرد ... حداقل چند قلم از خرید هاتون را مخصوص بقالی و مغازه های کوچک بذارید و همه مایحتاج خود را از فروشگاه های بزرگ نخرید و به اندازه خود کمی جلوی این سیستم سرمایه دار پرور تبعیض آمیز را بگیرید.                   و من یتوکل علی الله فهو حسبه✨
کفش میخام کتونی بپوشم واسه کلیپ مجلسی ببرم؟

منم کفش صندل لژ دار پوشیدم هم راحت بود هم خوشگل واسه فیلم یه ساک کوچولو اماده کن اینایی ک میگمو توش بزار بر اساس تجربه خودم یه نخ سفید با سوزن که یه وقت خدا نکرده تو ارایشگاه لباسو پوشیدی ممکنه لازمت بشه کفشی ک میخوای تو کلیپ باشه حتما از زیر لباس عروس یه شلوارک بپوش با زیر پوش نباش فقط اگر قراره تو عمارت ناهار بخورین که هیچی اگر نه حتما چندتا لقمه با خودت ببر ک تو عمارت خیلی گشنه میشی من خودم مسواکم گزاشته بودم بعد ناهار تو عمارت دندونامو تمیز کردم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز