2789
عنوان

بچه چهارم

| مشاهده متن کامل بحث + 3697 بازدید | 100 پست
گفتم از نظر بی کلاسی منظورمه. بعدش نباید خود تحقیر باشیم مگه ایران چشه. هر جای مشکلات خودشو داره فکر ...

نه خیلیی عالیع خیلی خوبه تو میری یه چیزی میخری روز بعد ۱۰۰تومن گرونتر شده با ادمایی مثل شما نمیشه بحث کرد من مشکل مالی ندارن نامزدم و بابام ولی بازم وحشتناکه برام که خیلیا بدون درنظر گرفتن موقعیتی که دارن صرفا واسه سرگمی خودشون بچه میارن بدون درنظر گرفتن آیندش این ظلم به بچست نه باکلاسی!!

خدایا میسپارم به خودت کمکم کن🙏🏻✨

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زنده باشن از چن سالگی بچه اوردی؟من ۲۵سالمه دوتا دختر دارم

اولی رو ۱۹ زایمان کردم

خدا برات نگهشون داره




إِنَّمَا أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَیْئًا أَنْ یَقُولَ لَهُ کُنْ فَیَکُونُ ????


چون به چیزى اراده فرماید کارش این بس که مى‏گوید باش پس [بى‏درنگ] موجود مى‏شود (??)

چه قشنگ

خدا بچه هاتونو حفظ کنه براتون

و یه نی نی سالم و خوشگل گیرتون بیاد 

اتفاقا خانواده پرجمعیت خیلیییی قشنگه چه وقتی که بـچه ها کوچیکن چه وقتی همه بزرگ میشن و ازدواج میکنن خیلی خوبه واقعا

گفتم از نظر بی کلاسی منظورمه. بعدش نباید خود تحقیر باشیم مگه ایران چشه. هر جای مشکلات خودشو داره فکر ...


فکر کنم ما ایرانیستیم یه پراید شده ارزو جوانا کار شده بدبختی  اجاره خونه پوشک خرج دکتر واقعا ایران نیستی هرجا مشکل خودشو داره ولی دیگه به اندازه ایران  ریده نشده توش هرچی چیزه برامردم شده ارزو محال بچه اوردن تو این کشور یعنی خودتو بدبخت کردن وبچه رو خداروشکر الان مردم فرهنگشون رفته بالا هرچی تبلیغ میکنن کسی بچه نمیاره به همون یه دونه قانعه ان 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792