2777
2789
عنوان

بچه چهارم

| مشاهده متن کامل بحث + 3697 بازدید | 100 پست

38سالته 3تا بچه داری هنوزم دلت میخاد بزایی!؟!؟! الان فک نمیکنی وقت استراحته؟؟؟؟🤧🙄هی میخای بچه بزرگ کنی که چی بشه؟ یه دونه باشه مالیده باشه!!! 

اگر خدا بخواهد میشود❤️🙏خداوندا مصلحتمان را در آرزوهایمان قرار بده💞الهی امین💞

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همسرت چه کارست ؟ چقد در امد داره؟

پرستار

مشکل مالی نداریم




إِنَّمَا أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَیْئًا أَنْ یَقُولَ لَهُ کُنْ فَیَکُونُ ????


چون به چیزى اراده فرماید کارش این بس که مى‏گوید باش پس [بى‏درنگ] موجود مى‏شود (??)
مگه ۵۰ سال پیره اینجور میگین اتفاقا ما همه ۴۲۴۳ بچه اوردن خیلی حوصله دارن از اونایی که سن کم اوردن ا ...

من دو سال مریوان زندگی کردم


از نزدیک زندگی مردم کورد رو دیدم🥰

به جز رنج،چه بود سهمت از این همه عشق؟؟ای مظلوم ترین عاشقه دنیا⚘مادر⚘
عزیزم‌کسی ک پول داره با بچه ۲‌ماهه هم‌میره سفر....  خواهر خودم‌بچش ۴۰ روزش بود رفت مسافرت

دست و پا گیره حالا جدا از بحث پولش

نمیدونم شایدم من زیادی وسواس و حساسم

تا دو سه سالگی بچم کوفتم میشد هرجا میرفتم

میرن کاربری هام...از اونا فقط، تاپیک هاشون به جا میمونه🤢😅امسال سال خوبی میشه برام من مطمنم به هردو آرزوم میرسم🤲

اره واقعا بچه زیاد خیلی خوبه خیلی اگ توانشو داره من تشویقش میکنم انگار ننه بابای ما داشتن خب خودمون ...

دقیقاً. والا زندگیا قبلاً صفای دیگه داشت با اون همه بچه، کلی همبازی داشتیم ما


سوگند به نامت که تو(خدا) آرام منیـ❤️
38سالته 3تا بچه داری هنوزم دلت میخاد بزایی!؟!؟! الان فک نمیکنی وقت استراحته؟؟؟؟🤧🙄هی میخای بچه بزرگ ...

دوست عزیز کلمه بزایی و مالیده لطفا از این جور کلمه ها استفاده نکن کلمات خیلی بهتری داریم که می تونی به جاشون استفاده کنی 

بچه زیاد بی کلاسی نیست اصلا....پول داشته باشی همه چی سهله

آره قبول دارم پول هم مهمه. اما باورکن منکه بچم به دنیا اومد کلی وضعیت مالیم بهتر شد و به شدت به این اعتقاد دارم که بچه با خودش رزق و روزی میاره

سوگند به نامت که تو(خدا) آرام منیـ❤️
مثال کوچیک و معروفش مسی و رونالدو رو ببین

ببخشیدا ولی تو میای بچه های ادمای معمولی رو با مسی و رونالدو مقایسه میکنی؟!😐جالبه توایران بیشتر از یه بچه ظلم به آیندشو آرزوهاشه همین وبس!!

خدایا میسپارم به خودت کمکم کن🙏🏻✨
ببخشیدا ولی تو میای بچه های ادمای معمولی رو با مسی و رونالدو مقایسه میکنی؟!😐جالبه توایران بیشتر از ...

گفتم از نظر بی کلاسی منظورمه. بعدش نباید خود تحقیر باشیم مگه ایران چشه. هر جای مشکلات خودشو داره فکر نکن همه جا گل و بلبله عزیزم. انقدر تو گوش ما کردن که ایران اله و بله که باورمون شده

سوگند به نامت که تو(خدا) آرام منیـ❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز