نغمهع مدیر استارتر عضویت: 1397/09/28 تعداد پست: 5639 عنوان کار 169 بازدید | 23 پست یعنی تو شهر ما یه کار درست نیست یک ماه رفتم سر کار آخرش ۱۲۰۰ با هزار منت و خواری انداختن کف دست من آدم بره بده بهتره انگار خسته آن خسته ام ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده 1402/03/12 | 14:21 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
70rahaaa عضویت: 1398/05/19 تعداد پست: 11117 با شرافت پول در بیار هر چند کم به زنت چقدر حقوق میدن؟😂 هیچاتفاقیاتفاقیاتفاقنمیافتد:)
نغمهع مدیر استارتر عضویت: 1397/09/28 تعداد پست: 5639 با شرافت پول در بیار هر چند کم اخه با یه تومن چیکار میشه کرد روزی ۲۰ تومن هم خوراکی برای سر کار بخزم میشه ۶۰۰ تومن ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده
نغمهع مدیر استارتر عضویت: 1397/09/28 تعداد پست: 5639 به زنت چقدر حقوق میدن؟😂 خیلی خوب بود 😂 ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده
شوهر_نی_نی_یار_پنج عضویت: 1401/06/11 تعداد پست: 1313 اخه با یه تومن چیکار میشه کرد روزی ۲۰ تومن هم خوراکی برای سر کار بخزم میشه ۶۰۰ تومن بری چیز کنی خوبه😐
70rahaaa عضویت: 1398/05/19 تعداد پست: 11117 🤏🏻اینقدر عههه خوبه استعفا نمیده😁 هیچاتفاقیاتفاقیاتفاقنمیافتد:)
نغمهع مدیر استارتر عضویت: 1397/09/28 تعداد پست: 5639 بری چیز کنی خوبه😐 ئعنی ن هیچی میتونم بخرم نه بخورم ن بپوشم ن خدا هوامو داره دیگه ای زندگی ب چه دردی میخوره ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده
شوهر_نی_نی_یار_پنج عضویت: 1401/06/11 تعداد پست: 1313 عههه خوبه استعفا نمیده😁 گفتم ک با شرافت کار کن هر چند کم 🤣
شوهر_نی_نی_یار_پنج عضویت: 1401/06/11 تعداد پست: 1313 ئعنی ن هیچی میتونم بخرم نه بخورم ن بپوشم ن خدا هوامو داره دیگه ای زندگی ب چه درد ... وضعیت اکثریت همینه
نغمهع مدیر استارتر عضویت: 1397/09/28 تعداد پست: 5639 وضعیت اکثریت همینه ابنایی ک همش تو کافه اند و گوشی خوب و هر ساعت یه تیپ میزنند داعم تو ارایشگاه همشون منممممم ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده
70rahaaa عضویت: 1398/05/19 تعداد پست: 11117 گفتم ک با شرافت کار کن هر چند کم 🤣 چه شوهر خوبی هستی تو😂😂 هیچاتفاقیاتفاقیاتفاقنمیافتد:)
شوهر_نی_نی_یار_پنج عضویت: 1401/06/11 تعداد پست: 1313 ابنایی ک همش تو کافه اند و گوشی خوب و هر ساعت یه تیپ میزنند داعم تو ارایشگاه همشون منممممم با اونا قضاوت میکنی؟ خوش باشی