2777
2789
عنوان

بادمعده

937 بازدید | 69 پست

دوستان ممنون میشم منو کمک کنید 

من خیلی باد داره معدم جوری که تو خونه بزور خودمو نگه میدارم که باعث دل دردم میشه همش میرم اتاق یا راه پله ها تا بچه هام نشنون خودمم از این موضوع ناراحتم بیرون رفتنی ام واقعا با عذاب خودمو نگه میدارم مهمونی ام همینطور بعد از مهمونی دل درد فجیح میگیرم چیکار کنم چه دکتری برم ؟؟؟؟

فک کنم دکتر داخلی باید بری،چیزای باد دار نخور

خدای مهربونم خودت کمک کن هر چه زودتر ویزای بابام بیاد،خداجونم آرامش و محبت رو به زندگی خواهرم برگردون،خدای مهربونم کمک کن من یه پراید بخرم،خدای خوبم خودت کمک کن  من معلم بشم،ممنون میشم برا امضام یه صلوات بفرستی مهربونم❤️❤️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


روم نمیشه برم چی بگم ؟

بگو باد معده م زیاده

خدای مهربونم خودت کمک کن هر چه زودتر ویزای بابام بیاد،خداجونم آرامش و محبت رو به زندگی خواهرم برگردون،خدای مهربونم کمک کن من یه پراید بخرم،خدای خوبم خودت کمک کن  من معلم بشم،ممنون میشم برا امضام یه صلوات بفرستی مهربونم❤️❤️
فک کنم دکتر داخلی باید بری،چیزای باد دار نخور

یه مدت نمیخوردم ولی اصلا درست نشد خواهرمم مسخره میکرد میگفت تو اصلا از کنارتم رد بشه چیز باد دار کلا معده ات میپیچه بهم 

روی راه پله که بدتره صدا تو کل آپارتمان میپیچه

معدت سرد نشده؟

خیلی سخته منم رعایت نکنم بیچاره ام

دختر بور چشم  آبی......اینجارو جدی نگیر تصور کن ساعت میشینی درد دل میکنی و مشاوره میگیری بعد احتمال داره کاربری که مشاوره میده ۱۱،۱۲ ساله باشه 😐😒هرشخصیتی میتونه پشت گوشی باشه حتی داعشی ، وقتی کسی بهت مشاوره میده حواست باشه زود جو نگیری عمل کنی قبلش بشین خوب فکر کن بعضی اینجا انگار بنزیین تو دستشونه منتظرن شعله اتیش رو بیشتر کنن فقط تشویقت میکنن اره خوب کردی بجای اینکه آرومت کنن و بگن این مشکلات برا هرکسی وجود داره مهم اینه چطور باهاش برخورد کنی ، حواست باشه با مشاوره غلط قربانی عقده ها، مشکلات روحی ، کینه ها ، و بیماری ذهنی دیگران نشی ، دنیای مجازی نمیتونه جای خوبی برای مشاوره باشه به ریسکش نمیهرزه. به این موردم اشاره کنم اینجا هرکس با هر دین و مذهب یا آدم بی دین و خدا هم هست پس حواست باشه هرکس هر حرفی زد زود باور نکن و اعتقاد خودت رو زیر سوال نبر 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش