بچم دیروز گاز باز کرد متوجه نشدم نمیدونم چه زمان باز بوده
خودم حالت گیجی پیداکردم گاز چک کردم بستم پنجره باز کردم دیگ خیلی متوجه حال پسرم نشدم داشت بازی میکرد
الان نگرانم چون دوسالشه میگم نکنه اسیب دیده باشه. تنفسش اکی بود ولی خیلی دقیق رو رفتاراش نگاه نکردم ببینم سرگیجه یا چیز دیگ داره یانه