2777
2789
عنوان

جوش های کیستی

92 بازدید | 8 پست

من کیست تخمدان دارم 

صورتم جوش زده 

بنظرتون کی خوب میشه جوش ها ؟؟؟https://s8.uupload.ir/files/img_۲۰۲۳۰۶۰۱_۱۱۲۸۳۹_c03.jpgاین عکسش ولی صورت من به این شدت نیست خیلی کمترع 

شیواتونم 🤗قشنگای من کیست تخمدان و تنبلی تخمدان دارم 😢💔🥺لطفاً اگه چیزی راجب درمانش میدونید بهم کمک کنید 🤕❤️ قرص های هورمونی اصلا دلم نمی‌خواد  مصرف کنم 👀🐣

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تا کیستا بره کلا

فکر نکنم به این زودی بره 

دکتر گفت باید ازدواج کنی و بچه بیاری تا کامل بره یا دارو هورمونی بخوری که من نمی‌خورم 

شیواتونم 🤗قشنگای من کیست تخمدان و تنبلی تخمدان دارم 😢💔🥺لطفاً اگه چیزی راجب درمانش میدونید بهم کمک کنید 🤕❤️ قرص های هورمونی اصلا دلم نمی‌خواد  مصرف کنم 👀🐣
واسه کیست چه دارویی میخوری؟

دارو نمی‌خورم 

رژیم غذاییم رو اصلاح کردم و ورزش میکنم 

قرص زنیان هم میخورم هر شب

شیواتونم 🤗قشنگای من کیست تخمدان و تنبلی تخمدان دارم 😢💔🥺لطفاً اگه چیزی راجب درمانش میدونید بهم کمک کنید 🤕❤️ قرص های هورمونی اصلا دلم نمی‌خواد  مصرف کنم 👀🐣
ژل اکنیل برای این نوع جوشاس

شما استفاده کردید ؟

شیواتونم 🤗قشنگای من کیست تخمدان و تنبلی تخمدان دارم 😢💔🥺لطفاً اگه چیزی راجب درمانش میدونید بهم کمک کنید 🤕❤️ قرص های هورمونی اصلا دلم نمی‌خواد  مصرف کنم 👀🐣
دارو نمی‌خورم  رژیم غذاییم رو اصلاح کردم و ورزش میکنم  قرص زنیان هم میخورم هر شب

منم کیست دارم فکر کنم قبلا که داشتم علائمم این بود اما نمیخوام قرص ال دی بخورم 

2 ماهه پری نیومده داغونم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز