2777
2789

الهی هزار مرتبه شکرت

مبارک باشه 

خدای مهربونم ، نعمت و رحمتت خیلی بیشتر از نگرانی ماست… من همه ی امیدم خداست🤲🌱 خدایانعمت فرزند به همه ی چشم انتظارا ببخش.. خدایا تا آخرش سلامت و صالح برای همه ی ما چشم انتظارا نگهش دار… خدایا دوستتدارم .. شکرت همه ی امید ما ، خدای قشنگم❤️
مبارک باشه عزیزدلم خدارو صد هزار مرتبه شکر مادر شدنت مبارک  منم دعا کن 😭😭

به خدا این ماه تا موعدم بیخیال ترین بودم  تو هم بیخیال باش . راستی من از خود امام رضا خواستم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


روز ولادت امام رضا ع هدیه گرفتی الحمدالله 

خدای مهربونم ، نعمت و رحمتت خیلی بیشتر از نگرانی ماست… من همه ی امیدم خداست🤲🌱 خدایانعمت فرزند به همه ی چشم انتظارا ببخش.. خدایا تا آخرش سلامت و صالح برای همه ی ما چشم انتظارا نگهش دار… خدایا دوستتدارم .. شکرت همه ی امید ما ، خدای قشنگم❤️

بچه من ظهر تاپیک زدم ولی کسی بهم کمک نکرد

من دوره قبل اورژانسی خوردم و پریود شدم ولی ۱۷ این دوره سونو دادم دکتر گفت ساک بارداری داری گفتم من ۸روز دیگه پریود میشم و بتا دادم منفی بود

چون ماه گذشته سونو داده بودم همه رحم و تخمدان ها سالم و کیست نبود حالا میخوام بدونم این پلیپ یا فیبروم اگر باشع میشه تو بیست روز تشکیل بشه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ترمیم نمره

sepidkoh | 38 ثانیه پیش

سلامم

nazi25902590 | 43 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز