ن عزیزم یک ساعت بعد اونم اروم اروم میره بالا بنظرم عاذیه بلااخره قلب همه مپقع خوردنش تند میشه اما واسه بعضیا بیشتر مثلا الان اصلا پرانول نمیخورم مگراینکه تپش قلب بگیرم من وقتی پنیک داشتم بیشتر تپش داشتم وقتی خوب شدم دیجه تقریبا نرمالم و الان گرفتم ضربانمو روی۷۲هستش