2777
2789
عنوان

زایمان طبیعی

478 بازدید | 44 پست

سلام خانوما شبتون بخیر

من ۳۹ هفته هستم... هفته پیش که دکترم معاینم کرد گفت سر بچه خیلی اومده پایین و آماده زایمانه... برای شیاف گل مغربی و روغن کرچک تجویز کرد برای نرم شدن دهانه رحم... هر روز یک ساعت پیاده روی هم میکنم.. ورزش هم انجام میدم

اما اصلا دردام شروع نمیشه...درد در حد پرویودی خفیف دارم نه بیشتر

خیلی سنگین شدم، راه رفتن و خوابیدن برام سخت شده، ارونطرفم میترسم وزن بچه بره بالا زایمانم سخت شه


شما راهکاری ندارین برای زود زایمان کردن؟

 






برو بیمارستان بگو درد دارم معاینه میکنن میگی دکترت گفته اماده زایمانه دیگه ضربان قلبو اینام میگیرن الکی بگو درد دارم نمیتونم برم خونه میترسم و اینا خودشون القا میکنن دردت شروع میشه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جاروبرقی بکش. یا جارودستی بگیر مدام خونتو جارو کن قدیمیا اینجوری دردشون میگرفت .یا ی دور نزدیکی کن باشوهرت . فقط بگم وقت درد ها جیغ نکش بچه میترسه از صدات و خودشو جمع میکنه و میره بالا  و دیر زایمان میکنی . انشاالله ب سلامتی دنیا بیاد

منم ۳۷ هفته ام تو سونو زده اخر خردادولی دوسه روز دیگه میخام برم خودمو خلاص کنم از این کمر درد اصلا عضله های پام خیلی بد درد میکنه کمرم همش قرچ قروچ میکنه  چه میشه گرد وزنش بیشتر بشه زایمان سخت تره ممکنه سزارین کنن 

برو بیمارستان بگو درد دارم معاینه میکنن میگی دکترت گفته اماده زایمانه دیگه ضربان قلبو اینام میگیرن ا ...

رفتم بیمارستان معاینه کردن ۱سانت باز شده بودم.. نوار هم گرفتن عالی بود و گفتن نشانه ای از انقباض نداری برو خونه... تا ۴ سانت هم نشی بستریت نمی‌کنیم مگر اینکه کیسه آبت پاره بشه

رفتم بیمارستان معاینه کردن ۱سانت باز شده بودم.. نوار هم گرفتن عالی بود و گفتن نشانه ای از انقباض ندا ...

وا من زایمان قبلیم همینجوری بود گفت برو شب بیا بستری شب رفتم گفت انقباض نداری گریه کردم گفتم من دارم درد میکشم کمرم داره میشکنه بهم قرص زیر زبونی دادن نمیدونم بازم نهایت دو روز دیگه تحمل کن 

جاروبرقی بکش. یا جارودستی بگیر مدام خونتو جارو کن قدیمیا اینجوری دردشون میگرفت .یا ی دور نزدیکی کن ب ...

تمام کارتی خونمو خودم میکنم.. حتی از دستشویی ایرانی استفاده میکنم... تجربه زایمان طبیعی دارم می‌دونم باید تحمل کنم اما خب دردام شروع نمیشه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز