سلام خانوما شبتون بخیر
من ۳۹ هفته هستم... هفته پیش که دکترم معاینم کرد گفت سر بچه خیلی اومده پایین و آماده زایمانه... برای شیاف گل مغربی و روغن کرچک تجویز کرد برای نرم شدن دهانه رحم... هر روز یک ساعت پیاده روی هم میکنم.. ورزش هم انجام میدم
اما اصلا دردام شروع نمیشه...درد در حد پرویودی خفیف دارم نه بیشتر
خیلی سنگین شدم، راه رفتن و خوابیدن برام سخت شده، ارونطرفم میترسم وزن بچه بره بالا زایمانم سخت شه
شما راهکاری ندارین برای زود زایمان کردن؟