2777
2789
عنوان

تعریف تخریبی 😀

81 بازدید | 3 پست

سلام شبتون بخیر

بچه ها من یه جا یه مطلبی خوندم که برام جالب بود. اینکه وقتی میخوایم از یکی تعریف کنیم سعی کنیم طوری نباشه که اون فرد نسبت به وضعیت قبلی یا عادی خودش حس بدی پیدا کنه. برای مثال وقتی  ینفر خیلی آرایش کرده بهش بگیم خوشگل شدی ( منظور این بود که ممکنه باعث بشه به موقعیت بدون آرایش خودش حس خوبی نداشته باشه)

یا مثلا ینفر گفته بود یکی از دوستاش بهش گفته چقدر بالغ و بهتر شدی نسبت به قبل که بچگانه رفتاری میکردی!

یجورایی باهاش موافقم. نظر شما چیه؟ 

دارم به شیوه های درست تعریف کردن فکر میکنم 😅

اری

و ناگهان نوبت تو می شود و خداوند با دستانی پر از نور تمام نبودن ها را جبران می کند.بمان در ایمان ،حتی وقتی چیزی نمی بینی 📌دانه ای بیچاره بودم زیر خاک ، دانه را دوردانه کردی عاقبت. 📌من که شاعر نیستم اما دم سلطان طوس لال مادرزاد را غزل سرا میکند.📌ای صفای قلب زارم،هرچه دارم از تو دارم یارضا📌 هر که را مشکل بود ؛ حلال مشکل ها علی ست دار دریای حقیقت،بحر بی پایان علی ست📌

موافقم 👍

   من سواد ندارم میشه انگشت بزنم 🌚                                   من عاشق فیلمم 💜💫    عاشق فیلم با معنا یک فیلم با معنا می تونه از صد تا کتاب آموزنده تر باشه سعی کنید فیلم خوب ببینید  سریال خوب ببینید ما بیشتر وقتمون در اوقات فراقت صرف فیلم میکنیم پس باید یاد بگیریم وقتمون و تلف نکنیم 🕑                     

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

با خوشگل شدی موافق نیستم چون این جمله رو دوس دارم حس بدی بهم نمیده

پروفایلمو عوض نمیکنم لطفا درخواست نفرمایید     با تشکر😁    یا راهی خواهم ساخت    یا ساخی راهم اخ😌                                 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز