سلام شبتون بخیر
بچه ها من یه جا یه مطلبی خوندم که برام جالب بود. اینکه وقتی میخوایم از یکی تعریف کنیم سعی کنیم طوری نباشه که اون فرد نسبت به وضعیت قبلی یا عادی خودش حس بدی پیدا کنه. برای مثال وقتی ینفر خیلی آرایش کرده بهش بگیم خوشگل شدی ( منظور این بود که ممکنه باعث بشه به موقعیت بدون آرایش خودش حس خوبی نداشته باشه)
یا مثلا ینفر گفته بود یکی از دوستاش بهش گفته چقدر بالغ و بهتر شدی نسبت به قبل که بچگانه رفتاری میکردی!
یجورایی باهاش موافقم. نظر شما چیه؟
دارم به شیوه های درست تعریف کردن فکر میکنم 😅