2777
2789
عنوان

اسنپ امروز

758 بازدید | 33 پست

امروز یه اسنپی اومد دنبالم 

ماشینش برلیانس بود

چقدر هم تمیز و بدون خط

چرا اخه این ماشین رو انداخته تو اسنپ

معذب شدم تو ماشینش

مرده هم خیلی با شخصیت بود

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اسنپ ثبت نام میکنن ک مسیری ک دارن میرن هم خالی نرن و هم هزینه بنزینش در بیاد

کاربر اقام اهای ملت درخاست دادن ممنوع حتی شما دوست گرامی قانون شماره یک! هیچ وقت دومی نباش🍷🚶‍♂️ ،میگ گلی رو ک وقت نمیکنی اب بدی از اول نکار اگ عاشقی بلد نیسی کسی رو عاشق خودت نکن😐،زندگی ارزش اینو نداره بخای غم بخوری و خودت میمونی برا خودت همه رهگذرن سعی کن درست زندگی کنی ن قلبی رو برنجونی و ن ب کسی ظلم کنی ک زمین گرده شدید،،،هر دقیقه به اندازه یک ساعت می گذرد هر ساعت به اندازه یک روزهر روز به اندازه ابداما من به اندازه ابد و یک روز برای تو منتظر خواهم ماند😔😪😔مجازی ثابت کرد، میشه کسیو ندید ولی دلتنگش شُد😔🙋‍♂️خدایا شکرت بابت همه چی ک بزرگترین نعمت رو بهم دادی همینک تنم سالمه خدایا شکرت...تا فهمید خریدار واقعی ام گرون شدکسی که واسه بقیه مفت نمی ارزید 💔💔💔:)جدیدا جواب خوبی بدیهنه فورا ولی حتما :)اگ میخوای آرامش رو از خـودت بگیری دلبســته آدمـای بی لیاقت شـو!!!‏از هيچ كس هيچ چيزی بعيد نيست، حتی همونی كه الان از ذهنت گذشت :)‌برای هرکی هم سفره ی دلمونو باز کردیمهم خودش خورد هم واسه بعضیا برد :

ای ول به شما

حداقل مثل اون خانم بیشخصیت عقده ای تمام راننده اسنپهارو نبردی زیر سوال

عقب افتاده اومده میگه واای پول گرفته ازم کولر نزده ماشینشم بو میداده 

والا همه ادمها خوب و بد دارن خیلی زشته بخاطر شغل کسی رو مسخره کنیم

 🤪
اسنپ ثبت نام میکنن ک مسیری ک دارن میرن هم خالی نرن و هم هزینه بنزینش در بیاد

البته خودش هم گفت ما خیابون بغلی میشینیم داشتم میرفتم خونه این سرویس رو گرفتم

ولی اون موقع باورم نشد

آخه انقد خسیس

خودش اومد تو اسنپ بعدم برلیانس همچین ماشین مدل بالایی نیست

هس منم اسنپم رانا مشکی بود ی پسرجوون

یبارم ازاون ماشینایی ک سقفش بازه باکلاسه اسمشونمیدونم اوومد😑کرایمم۲۰تومن بود زیادنبودبگم...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز