2777
2789
عنوان

نگران پسرمم😔

245 بازدید | 10 پست

۶سالونیمشه اصلا اشتها نداره الانم سرما خورده گلوش عفونت کرده داره دارو میده.دکتر برا اشتهای مولتی ویتامین کیدی کر داده به نظرتون خوبه؟ اگه واسه اشتهاش چیزی پیشنهاد دارین بگین خواهش میکنم🙏

با شیر محلی شیرموز و شیر خرما درست کن بده بهش حداقل مقوی باشه غذای کمی که میخوره رو سعی کن خوراکی مقوی بدی 

جایی به دور از خودم ایستاده ام به تماشای کسی که جای من زندگی می کند،چه بی رحمانه تنهاست ،وچه به ناچارقوی😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با شیر محلی شیرموز و شیر خرما درست کن بده بهش حداقل مقوی باشه غذای کمی که میخوره رو سعی کن خوراکی مق ...

از بچگی به شیر حساسیت داشت اصلا نمیتونه بخوره همین که میخوره بالا میاره

کیندر هم خوبه کم خونی نداره؟وزنش اینا خوبه؟

بهت فکر میکنم هرروز،ازت دل میکنم هربار،ولی چشمات تو عکسا نمیزارن برم انگار.🖤فقط کارم شده گریه،همش دلتنگ و افسردم، یجوری تو خودم میرم خودم فکر میکنم مردم.یه گوشه بی تو میشینم، یه گوشه ماتو مبهوتم،یه روزی زیرو میشم یه بمب از جنس باروتم.
کیندر شربت‌های مولتیه؟  چرا کم خونیم خیلی کم داره. وزنشم کمه ۶سالو نیمشه۱۷ کیلو

اره مولتیه خوبیه من به پسرم میدادم قبلا اشتهاشو خوب میکرد واسه کم خونیم شربت فروگلوبین ب۱۲بده خود اونم‌ اشتها میاره قدش چطوره؟

بهت فکر میکنم هرروز،ازت دل میکنم هربار،ولی چشمات تو عکسا نمیزارن برم انگار.🖤فقط کارم شده گریه،همش دلتنگ و افسردم، یجوری تو خودم میرم خودم فکر میکنم مردم.یه گوشه بی تو میشینم، یه گوشه ماتو مبهوتم،یه روزی زیرو میشم یه بمب از جنس باروتم.
از بچگی به شیر حساسیت داشت اصلا نمیتونه بخوره همین که میخوره بالا میاره

همون خود موز و خرما یا غذایی که خیلی دوس داره رو بده سوپ میکس شده بده خودت پیراشکی گوشت درست کن بچه ها خیلی دوس دارن یا گردو بده خلاصه هرچی که مقدار کمشم مقوی باشه 

جایی به دور از خودم ایستاده ام به تماشای کسی که جای من زندگی می کند،چه بی رحمانه تنهاست ،وچه به ناچارقوی😔

[QUOTE=293430330]وآسه قدش چکار کنم قدش قد بیشتر بستگی به ژنتیک داره ولی خب تغذیه هم مهمه شیر خیلی رو قد تاثیر داره اگه نمیخوره لبنیات دیگه بده دوغ ماست و اینکه ورزش والیبال هم خیلی موثره

جایی به دور از خودم ایستاده ام به تماشای کسی که جای من زندگی می کند،چه بی رحمانه تنهاست ،وچه به ناچارقوی😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز